Archivado en Comunicados, Negociacion Colectiva

La Comissió Paritària del Conveni DIA-TWINS signa la pujada salarial de l'any 2014

Increment del 0,8% per a l'any 2014.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

Reunida la Comissió Paritària, el dia 16 de gener, es va acordar la revisió salarial de l'any 2013 i l'increment salarial inicial de l'any 2014, donant compliment a l'establert en l'article 44 i 45 del Conveni col·lectiu d'empresa de DIA, SA, i TWINS ALIMENTACIÓ, SA.
Revisió salarial de l'any 2013. A causa que l'IPC real de l'any 2013 ha acabat en un 0,3%, no procedeix realitzar la revisió salarial, segons estable l'article 45 del Conveni col·lectiu, ja que aquest no ha superat l'objectiu d'inflació del Banc Central Europeu (BCE), que se situava en un 2%, xifra que, una vegada superada, feia que la clàusula de revisió salarial s'apliqués automàticament.

Per aquest motiu les taules inicials del 2013 passen a ser les definitives de l'any esmentat.
Increment salarial de l'any 2014. A les taules definitives de l'any 2013, se'ls aplica un increment del 0,8%, segons l'establert en l'article 44 del Conveni col·lectiu, als conceptes de salari de base de grup, salari base personal, antiguitat, a més de les hores extraordinàries, borsa de vacances i dietes.

En la nòmina del mes de gener s'abonarà l'increment de la pujada salarial.
Amb la signatura del Conveni i la negociació CCOO ha aconseguit incrementar el poder adquisitiu dels treballadors i treballadores de la nostra empresa.