Archivado en Comunicados, Negociacion Colectiva

CCOO insta a la Dirección General de Seguros que paralitzi el procés de segregació dels tramitadors d’assegurances Santa

Santa Lucía vol encarregar a una empresa de serveis la tramitació i abonament dels sinistres

Seguros Santa Lucía a comunicat a la representació laboral de la seva agència de mediació ASGECA, la seva intenció de segregar tot el personal de tramitació de sinistres (uns 90 treballadors) que hi treballa actualment.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

L'empresa que es farà càrrec de la tramitació i l’abonament dels sinistres és IRIS ASSISTANCE. Aquesta empresa tindrà accés i disponibilitat de les dades de totes aquelles persones que hagin signat una assegurança amb Santa Lucía, la qual cosa podria entrar en conflicte amb la Llei de Protecció de Dades vigent. Per aquest motiu COMFIA-CCOO s'ha adreçat a la Direcció general d'Assegurances perquè suspengui el procediment de segregació de Santa Lucia mentre analitza el possible conflicte.

ASGECA, agència de Santa Lucia a Catalunya, argumenta la seva decisió en “l'existència d'una sèrie de requeriments tècnics i normatius” i “raons organitzatives”.

COMFIA-CCOO Catalunya