Archivado en Comunicats

Signat el III Conveni Col聲lectiu de Telem脿rqueting

Un guany real del poder adquisitiu durant la vig猫ncia del conveni de 3,25 punts; aix铆 com la possibilitat de l'establiment d'una veritable carrera professional que consolidi d'una vegada el sector com un sector de serveis especialitzats.

Avui dimarts 8 de mar莽 de 2005 hem signat el III Conveni Col聲lectiu Estatal de Telem脿rqueting entre la patronal AEMT i els sindicats majoritaris COMFIA-CCOO i FES-UGT, que suposen un 90% de la representaci贸 sindical en el sector.

Despr茅s de m茅s d'un any de negociacions i dels processos de mobilitzacions de la gran majoria de treballadores i treballadors, s'ha arribat a un acord de conveni que tindr脿 vig猫ncia fins al 31 de desembre de 2006, aix铆 mateix es recull el car脿cter retroactiu des del 01 de gener de 2004 de tots els conceptes salarials.

Els aspectes de major import脿ncia que podem ressaltar en aquest III Conveni s贸n:

Quant a jornada apareix una reducci贸 de 16 hores anuals passant de les 1.780 actuals a 1.764 i concretant-se aix貌 en gaudir de dos dies m茅s de vacances, que passen ara a ser quatre solts en lloc dels dos solts actuals.

En el canvi d'empreses, s'incrementen els percentatges a contractar al85 % en el 2005 i al 90 % en el 2006, a m茅s d'igualar-se el tractament per a campanyes internes i externes.

En carrera professional, la constituci贸 d'una comissi贸 parit脿ria de classificaci贸 professional que t茅 per objecte l'estudi i la definici贸 dels grups professionals en el sector, amb el comprom铆s de contractaci贸 d'una consultoria externa per a assessorament a aquesta comissi贸 parit脿ria.

En la conciliaci贸 de la vida familiar i laboral, les treballadores per lact脿ncia d'un fill menor de nou mesos, tindran dret a reducci贸 d'una hora retribu茂da de la seva jornada al principi o al final de la mateixa, en lloc de la mitja hora actual.

I finalment, uns increments salarials del 3,20 % per al passat any 2004, amb car脿cter retroactiu des de l聮1 de gener; i una pujada de l'IPC real m茅s 1,5 punts en l'any 2005 i l'IPC real m茅s 1,75 punts per a l'any 2006, amb cl脿usula de revisi贸 si l'IPC previst supera el 2 % en cadascun dels anys. Tot aix貌 amb actualitzaci贸 i retroactivitat des de l聮1de gener de cadascun dels anys 2005 i 2006.

COMFIA-CCOO valorem positivament la signatura d'aquest III Conveni, que incideix favorablement en l'avan莽 de les condicions laborals i en l'increment substantiu de les retribucions de les treballadores i els treballadors d'aquest sector, amb guany real del poder adquisitiu durant la vig猫ncia del conveni de 3,25 punts; aix铆 com la possibilitat de l'establiment d'una veritable carrera professional que consolidi d'una vegada el sector com un sector de serveis especialitzats.

ANNEX

10.662,00 聙

11.035,17 聙

ANNEX II