Archivado en Comunicats, Salari

CC OO assoleix la plena equiparaci贸 salarial en la CAM

COMFIACCOO i gaireb茅 tota la representaci贸 sindical de la Caixa de Ahorros del Medit茅rr谩neo firmen un acord que aconsegueix per fi la plena equiparaci贸 salarial de tots els treballadors, presents i futurs.

El passat 17 de juny COMFIA-CC.OO. i gaireb茅 tota la representaci贸 sindical de la Caixa d'Estalvis de la Mediterr脿nia firmava un preacord amb la direcci贸, que, entre moltes altres millores, aconsegueix eliminar les difer猫ncies salarials que existien amb els treballadors incorporats a partir de l'any 1997. Aconseguint per fi la plena equiparaci贸 salarial de tots els treballadors, presents i futurs.

A m茅s d'aquest important assoliment,s'estableixen millores en altres mat猫ries com en conciliaci贸 de la vida laboral i personal, destacant entre elles, la reducci贸 del 50% de jornades de les tardes de dijous i introduint la possibilitat de la flexibilitat hor脿ria; tamb茅 s'estableixen millores en mat猫ria de pr茅stecs personals i el reconeixement de l'ajut d'estudis de postgrau per al curs 2007-2008.

Secci贸 Sindical de COMFIA-CC.OO. de CAM