Archivado en Nota de prensa, ERE, Unión Comarcal A Coruña, Union Comarcal Lugo, Union Intercom. Ourense, Union Comarcal Vigo, Sector Financeiro, Accion sindical

Máis de 6.000 persoas acudimos ás mobilizacións convocadas

CCOO BBVA: Rotundo éxito das Mobilizacións do persoal de BBVA en 15 cidades do Estado

concentración BBVA ERE

O Banco alega razóns organizativas e económicas para acometer o despedimento masivo de 3.798 persoas, mentres a cúpula directiva consolida remuneracións de centenares de millóns de euros anuais. Por iso, 6.000 empregadas e empregados do banco e parte das súas familias, manifestámonos fronte á sede territorial de quince cidades de todo o territorio estatal, para dicir basta a este Despedimento Colectivo.

Unha clara demostración de unidade do persoal e os seus representantes sindicais, que nos dá forza para afrontar unha negociación que empezou o pasado día 6 de maio coa entrega do Informe Técnico e que continuará o vindeiro mércores día 12 de maio.

O persoal e as organizacións sindicais falaron e BBVA debe escoitarnos, porqué non estamos dispostos a calar ante esta maiúscula inxustiza.

É incrible a actitude de desprezo do Banco pretendendo pechar centenares de oficinas, deixando en risco de exclusión financeira a amplos sectores sociais, como o das persoas maiores ou co peche da única oficina de moitas poboacións e, por iso, tamén cara ás traballadoras e traballadores das devanditas sucursais.

Despois de que BBVA publicase a remuneración milloraria dos seus directivos -véxase por exemplo Carlos Torres (4,09 Millóns de €) e Onur Genç (3,43 Millóns de €)- teñen a ousadía de facernos a seguinte proposta de indemnizacións para as persoas que queren botar á rúa:

• Maiores de 63 anos: 20 días por ano traballado, máximo 12 meses.
  • De 58 anos a 62 anos: Con antigüidade mínima de 15 anos, renda temporal do 65% do nivel retributivo anual (até os 63 anos), descontando a prestación por desemprego. abono do convenio especial á Seguridade Social até os 63 anos.
  • 56 e 57 anos: Con antigüidade mínima de 15 anos, renda temporal do 60% da NRA, descontando a prestación por desemprego. Abono do convenio especial á Seguridade Social, até os 61 anos.
  • Resto de persoal: 27 días por ano traballado, até un máximo de 18 mensualidades.