O II Congreso da Federaci贸n de Servicios de CCOO determinou nos seus relatorios e Estatutos que o Consello Federal aprobar铆a durante o presente mandato a integraci贸n de Servizos Administrativos e Servizos T茅cnicos. Cabe salientar que a nova agrupaci贸n recolle os sectores de: Servizos Administrativos, Seguros e Mutuas de Accidentes de Traballo, Planificaci贸n e Consultor铆as (TIC), Contact Center, Enxe帽er铆as e Inspecci贸n T茅cnica e Intermediaci贸n Laboral.

Esta nova estrutura presenta a铆nda m谩is diversidade tendo en conta os distintos sectores que recolle a nova agrupaci贸n, ademais de retos organizativos e de acci贸n sindical m谩is amplos, tales como combatir a precariedade e dotarse de novas ferramentas ante o cambio tecnol贸xico e a dixitalizaci贸n no traballo.

A celebraci贸n deste Plenario de integraci贸n sup贸n unha continuidade do proceso iniciado en 2014, as铆 como unha importante ampliaci贸n do seu 谩mbito funcional e sectorial que d谩 lugar a unha nova realidade organizativa que require novos 贸rganos de direcci贸n. Neste caso, unha vez realizadas as votaci贸ns queda elixido como responsable da coordinadora da agrupaci贸n H茅ctor Ortega S谩nchez.

O presente plenario debe servir para integrar, ilusionar, comprometer e constru铆r un sector que integrar谩 unha ampla gama de subsectores, con heteroxeneidade nas s煤as caracter铆sticas e maior variedade dos seus modelos de negociaci贸n colectiva.