Santander adquire Banco Popular: A principal preocupación é a defensa do emprego

Bancos Santander Popular

Ante a difusión hoxe en medios da decisión da Xunta de Resolución Bancaria Europea da adxudicación de Banco Popular a Banco Santander, dende a Federación de Servizos de CCOO en Galicia queremos pór de manifesto que esta noticia debe significar a finalización da incerteza que levan padecendo nas últimas semanas os máis de 1.400 traballadores e traballadoras do Grupo Banco Popular en Galicia. Segue

Mundo del Catering de la Vera S.L no paga a los trabajadores

Huelga en el servicio de restauración de la Dirección General de la Marina Mercante

CCOO convoca paros todos los miércoles de junio, julio y agosto, desde las 13,30 a las 15,30 horas, por el impago de salarios

DINOSOL SUPERMERCADOS "Queremos nuestro convenio"

Convenio Supermercados Dinosol

Después de la 1ª concentración, a nivel Canarias en los centros de la empresa Dinosol Supermercados el pasado 12 de Mayo de 2017, y tras la falta continuada de respuesta por parte de la empresa para realizar una Constitución de la Mesa Negociadora de nuestro Convenio Dinosol Supermercados. Nos vemos obligados a REIVINDICAR NUESTROS DERECHOS NUEVAMENTE.

Convocadas elecciones sindicales ante la situación de incertidumbre laboral en Avalmadrid

La empresa anuncia en medios de comunicación un plan de reestructuración ante el presunto "sobredimensionamiento excesivo" de Avalmadrid

CCOO e CTAG-IDIADA pactan melloras sobre o Convenio Estatal de Enxeñarías

web ctag

CCOO e CTAG-IDIADA asinaron acordo de melloras sobre o convenio estatal de Enxeñarías e Oficinas Técnicas o pasado venres 19 de Maio de 2017. Este feito supón un fito histórico a nivel sindical no quince anos de existencia da empresa.

CCOO implicouse activamente neste proceso de negociación. A representación legal dos traballadores/as de CTAG-IDIADA (Roberto Pousada) recibiu o apoio e asesoramento directo de Celso Carneiro, Secretario Xeral da Federación de Industria de CCOO-Vigo; Pedro Comesaña, responsable de política industrial de CCOO Galicia; David Casal, responsable de Enxeñarías de CCOO Galicia e os servizos xurídicos de CCOO a nivel estatal. Traballando conxuntamente entre diferentes sectores fronteirizos (Industria e Enxeñaría), conseguiuse liquidar mediante acordo un conflito que se evidenciou durante os últimos 4 meses e que se viña arrastrado en silencio durante varios anos pola conxelación continuada de condicións.

CCOO foi capaz de canalizar dunha maneira correcta e controlada as demandas dos traballadores/as de CTAG-IDIADA e conseguiu mediar coa dirección do centro para chegar a un acordo sen necesidade de que ninguén teña que perder nin un día de salario. Segue

Comercio

El ejecutivo Andaluz favorece la desregulación de los horarios comerciales

Monedas y reloj. Horarios Comerciales
Con el voto en contra de CCOO, UGT y FACUA, el Consejo andaluz de Comercio da su visto bueno al Borrador de Orden por la que se permite la libre disposición municipal de 1 de los 10 días de apertura en Domingos y festivos.
CCOO muestra su preocupación por la deriva que el Consejo Andaluz de Comercio está tomando, con el concurso favorable de la Administración Andaluza, al flexibilizar la apertura de comercios en domingo y festivos.

Saúde laboral

Dúbidas e preguntas sobre saúde laboral. Traballa con seguridade.

CCOO transparencia

Portal de transparencia Servizos CCOO: contas, documentación, decisións

Os seus dereitos laborais

Defende os teus dereitos. Únete a CCOO.

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones