Continúan as mobilizacións

Contact Center: multitudinaria manifestación por un Convenio Xusto

O seis de outubro estaba convocada unha folga, así como unha manifestación en A Coruña ás 20:00 a prol dun Convenio xusto para o sector de Contact Center. As rúas enchéronse de traballadoras e traballadores reclamando unhas condicións de traballo dignas. CCOO e UGT cifran entre un 65% e un 75% o seguimento da folga.

A negociación do novo Convenio Sectorial de Contact Center leva atrancada 20 meses a pesar de que desde CCOO se expuxeron multitude de propostas para chegar a un acordo.

Máis imaxes aquí e aquí

CCOO convoca una huelga de 24 horas en Contact Center

Colgamos los cascos. Huelga contact center

Ante la inmovilidad de la patronal en la negociación del convenio sectorial, Servicios CCOO junto con el resto de sindicatos presentes en la mesa, así como la Federación de Servicios a la Ciudadanía de CCOO, llaman a las plantillas a un paro de 24 horas mañana Jueves 6 de Octubre.

La negociación del nuevo Convenio Sectorial de Contact Center lleva atascada 20 meses a pesar de que desde CCOO se han planteado multitud de propuestas para llegar a un acuerdo.

Manifestación en Madrid

La plantilla de Contact Center en huelga 'cuelgan los cascos'

Este jueves, 6 de octubre, a las 12 horas CCOO se ha manifestado por un convenio justo para el sector de Contact Center, desde calle Gran Vía, 28 (edf. Telefónica) hasta la Puerta del Sol

INICIO DE MOBILIZACIÓNS CONTRA O ERE: ESPERÁMOSTE

Non ao proceso de Despedimento Colectivo en Banco Popular e en Banco Pastor!!

O próximo día 6 de outubro o Banco citou a toda a Representación Legal dos Traballadores, RLT, para iniciar formalmente o período de consultas que marca o artigo 51 do Estatuto dos Traballadores sobre o DESPEDIMENTO COLECTIVO anunciado. Previsiblemente, na mesma data o Banco presentará oficialmente á autoridade laboral a súa proposta para o DESPEDIMENTO de 3.000 PERSOAS, E A PERDA DE 3.000 POSTOS DE TRABALLO!!!

Previamente, toda a Representación Legal dos Traballadores fixemos propostas de flexibilidade interna durante o período establecido no artigo12 do vixente Convenio Colectivo de Banca para que a presentación deste SALVAXE ERE non se materializase, ao cal a empresa fixo oídos xordos.

Como primeira medida, aproveitando a reivindicación do Día Mundial por un TRABALLO DIGNO E CON DEREITOS, que se celebra esta mesma semana, e dado que a PERDA E DESTRUCCION DE 3.000 POSTOS DE TRABALLO é unha das máximas antíteses desta reivindicación, toda a representación sindical -excepto SEGRUPO- axuntamos forzas e imos mobilizarnos nas manifestacións e concentracións convocadas en todos os territorios para manifestar o noso rexeitamento a este DESPEDIMENTO COLECTIVO.
Máis información:

Desde CCOO instamos a todas as persoas que traballan no Grupo Banco Popular, familias, amigos, etc para que participen nestas mobilizacións. Cantos máis sexamos, mellor.
  • DIA 8 DE OUTUBRO: 12.00 h Concentración diante da OP do B. Pastor en Santiago
                                 12.30 h. Concentración diante da OP del B. Popular, tamén en Santiago
                                 13.00 h. Asemblea de traballadores na Praza do Toural
  • DIA 13 DE OUTUBRO:  De 18.00 a 19.00 horas Concentración de traballadores e traballadoras na OP do Banco Pastor, Cantón Pequeno, 1 de A Coruña.
  • DIA 20 DE OUTUBRO:  De 18.00 a 19.00 horas. Concentración de traballadores e traballadoras na OP do Banco Popular, c/Policarpo Sanz, 23 de Vigo.

4 Octubre 2016

ACLARACIONES PARA LAS INSCRIPCIONES A LAS OPOSICIONES EN BMN

Aquellas afiliadas y afiliados que deseen presentarse a la convocatoria de pruebas de promoción por capacitación (oposiciones) a los niveles VIII y X (Art. 26 CCA), por convocatoria publicada por la Dirección de BMN el pasado 30 de septiembre, deberán realizar solicitud, a través del CampusBMN, antes de las 14h. del próximo 7 de octubre.

Descargar comunicado en PDF

Contact Center. El jueves 6 de Octubre ¡Huelga!

Desde CCOO hemos intentado firmar un convenio digno sin tener que llegar a que a las plantillas les costará ni un euro, pero no ha sido posible. La patronal apostó por soportar unas huelgas que consideraban que serían asumibles, y que podrían seguir con el juego de "bastante es lo que tenéis y no queremos daros más de nuestros beneficios".

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador