O sindicato iniciou unha rolda de contactos cos diferentes partidos políticos

CCOO rexeita o ERTE anunciado por Bosch en Vigo e reúne apoios dos partidos políticos

Yolanda Díaz ERTE Bosch

Comisións Obreiras rexeita o expediente de regulación temporal de emprego (ERE) anunciado polo centro de chamadas Bosch para as súas instalacións de Vigo. O sindicato iniciou unha rolda de contactos cos diferentes partidos políticos para recabar o seu apoio. O primeiro dos encontros tivo lugar este luns con Yolanda Díaz, deputada de En Marea no Congreso. Ler máis

Folga en Unísono

folga unísono

As centrais sindicais presentes a nivel estatal en UNISONO convocaron unha folga de 24 horas para o día de hoxe, a cal foi secundada cun 70% de participación a nivel estatal, sendo o seguimento nos tres centros existentes en Vigo de case un 80%.

A Federación de Servizosde CCOO, a través da súa delegada LOLS Gloria Alonso, estivo dende primeira hora diante do centro de traballo, sito na Avenida de Gran Vía en Vigo, informando ao persoal sobre os motivos que desembocaron nesta folga de 24 horas.

Dende CCOO consideramos que a precarización constante das condicións de traballo, o aumento progresivo de contratacións vía ETT, a nula vontade de negociación dun Plan de Igualdade por parte da empresa, o cambio constante e sen preaviso dos horarios e cambios de quendas, impedimentos constantes ante as solicitudes de reducións de xornada e un longo etc., son motivos máis que suficientes para paralizar o traballo nesta empresa e demostrarlle á dirección dunha vez por todas, que o persoal é o activo máis importante que posúen. Esperamos que esta xornada lle sirva á empresa como toque de atención para mellorar as condicións laborais reinantes en todos os seus centros de traballo e convoque ás distintas centrais sindicais para atopar unha solución negociada ante o conflito xerado.

Proclamadas as candidaturas da Federación de Servizos ao Congreso Extraordinario da Unión Comarcal de Arousa

Unión Comarcal Arousa CCOO

Quedan proclamadas as candidaturas para a asamblea electiva da Federación de Servizos de CCOO de Galicia ao Congreso Extraordinario da UC de Arousa.
A asemblea electiva celebrarase no lugar e data seguintes:

• Data de celebración: 10/07/2018
  • Lugar de celebración: Local UC CCOO R/ Alexandre Bóveda,2-2 36600 Vilagarcia (Pontevedra)
  • Horario: Fase Electiva: 13:00-17:00 horas.

O Congreso extraordinario da Unión Comarcal de CCOO de Arousa terá lugar o 27 de xullo

Unión Comarcal Arousa

O vindeiro día 27 de xullo de 2018 terá lugar o congreso extraordinario da U.C. de CCOO de Arousa convocado pola comisión xestora da U.C. de Arousa.
Como afiliado, afiliada, ao sindicato, tes o dereito a ter voz e voto e participar nesta renovación de CCOO (segue)

Masivo seguimento dos paros de dúas horas, especialmente en grandes empresas e administracións públicas. Tamén participación masiva nas mobilizacións

CCOO e UGT congratúlanse do «éxito» da folga e da participación «masiva» nas mobilizacións

8M Galicia

O Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e UGT-Galicia congratúlanse do «éxito» da folga convocada hoxe polo sindicalismo de clase. O seguimento dos paros de dúas horas foi masivo, especialmente en grandes empresas e administracións públicas. Polo de agora, non houbo incidentes salientables nin no paro que da madrugada (entre as 00:00 e as 02:00), nin tampouco ao mediodía (das 12:00 ás 14:00).

Delegadas do sindicato participaron nun encontro sectorial na Coruña que serviu para informar e denunciar este tipo de situacións

CCOO denuncia as dificultades para a igualdade efectiva entre homes e mulleres no sector dos servizos

Encontro 8M

Delegadas de Comisións Obreiras denuncian as dificultades para a igualdade efectiva entre homes e mulleres no sector dos servizos. Nun encontro sectorial que o sindicato organizou o mércores na Coruña co gallo da folga do vindeiro día 8, representantes de CCOO en diferentes empresas relataron as eivas detectadas no seu día a día, tanto do punto de vista profesional coma sindical.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015