Arquivado en Comunicado breve, Divulgacion

Les delegades i delegats de Fragadís Tarragona agraeixen el respatller de totes les treballadores i treballadors.

CCOO Serveis, el principal sindicat de Fragadís (Supermercats SPAR)

En les passades eleccions sindicals celebrades a Fragadís, de la província de Tarragona, per escollir el comitè d'empresa de 21 membres, CCOO va obtenir la majoria absoluta amb 12 representants, seguida de la USOC amb 6 i 3 per a la UGT. Les votacions van comptar amb una alta participació, el 77% de la plantilla, que ha dipositat la seva confiança en la seva representació sindical per als propers quatre anys.

Este artículo se publicó originalmente en TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) ,
Les delegades i delegats de CCOO de Fragadís, empresa distribuïdora de la marca comercial SPAR, de la província de Tarragona, amb majoria absoluta en el comitè d'empresa des de les eleccions del 31 de gener, agraeixen el treball de les 62 candidates i candidats i la confiança de les 916 companyes i companys que els van votar.
Amb el reconeixement rebut, les delegades i delegats reforcen el seu compromís amb les treballadores i treballadors, per seguir dia a dia en la defensa i millora de les condicions de treball.