Non aos depedimientos en Inditex!!

despedimentos Inditex

CCOO, CIG e UGT, concentrámonos para protestar polo despido inxusto e arbitrario dun compañeiro de Lefties Gran Vía, que sempre se preocupou, dende o seu posto na tenda, polo benestar da personal e de que o clima laboral  fora o perfecto para desempeñar o traballo que temos encomendado.
O despido foi argumentado con situacións incertas e tan surrealistas como que en tempo de traballo estivo facendo unha postal de felicitación.
Non podemos permitir que unha multinacional como Inditex realice este tipo de despedimentos, que o único que buscan é amedrentar á
personal. Exisímoslle á empresa que mude a decisión adoptada.
Tod@s os seus compañeir@s o apoiamos e por iso estamos aquí.

Os días 12, 13 e 14, de 11:30 a 13:30 concentración diante do Centro Comercial Gran Vía (Vigo)

¡¡¡BRAULIO READMISIÓN!!!

O sindicato puxo en coñecemento da Dirección da empresa e da autoridade laboral que hai xornadas de ata trece horas, cando o máximo legal son nove

CCOO denuncia «explotacion laboral» no Froiz de Noia

En Froiz, as persoas e os seus dereitos, o primeiro

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia denuncia «explotación laboral» no supermercado Froiz de Noia, situado na rúa Galicia. O sindicato puxo en coñecemento da Dirección da empresa e da autoridade laboral que se realizan xornadas de ata trece horas, cando o máximo legal son nove.

CCOO acada a maioría absoluta no comité de Office Depot (Ourense)

eleccións office depot ourense

O pasado xoves, 11 de xaneiro, celebráronse as eleccións na empresa OFFICE DEPOT Ourense obtendo un total de catro delegadas e delegados dun total de cinco.

Estas eleccións corresponden ao personal de trababalladores e traballadoras de Office Depot, empresa adicada a distribución de material de oficina.

CCOO, a pesar de non ter representación nesta empresa, non deixou de estar a o lado dos traballadores e traballadoras e apoialos cando así nolo solicitaron. Agora eles devolvenronnos esa confianza sobradamente.

CCOO Servizos quere amosar o seu agradacemento a todas as persoas que participaron neste proceso e en especial ás que co seu voto depositaron a sua confianza en Comisións Obreiras.

CCOO Servizos quere dar tamén os parabéns a todos os traballadores e traballadoras mostrando o noso compromiso para levar a cabo o mellor traballo posible en defensa dos intereses de todo o persoal.

Carta ao Concello de A Coruña rexeitando a apertura de festivos solicitada por Carrefour

Non apertura comercio domingos e festivos

Dende a Federación de Servizos de CCOO de Galicia, rexeitamos unha vez máis as aperturas en domingos e festivos, e ratificámonos na idea de que sen estas aperturas, o horario comercial xa abastece suficientemente as necesidades comerciais, e a ampliación só serve para deteriorar aínda máis a posibilidade de conciliar a vida laboral e familiar, xerando un prexuízo notorio a todos os traballadores e traballadoras do Sector.

Podes ler o texto completo da carta aquí:

CCOO Servizos considera insuficiente o complemento salarial aplicado por Inditex

ccoo inditex

Con respecto ás reunións convocadas pola dirección da empresa, con toda rapidez, para aplicar un plus que equipare as condicións salariais das tendas de INDITEX Ourense e Lugo a outras provincias, desde CCOO queremos indicar: segue

Paralízanse as mobilizacións de comercio vario da Coruña ante a convocatoria da constitución da mesa negociadora

Comercio Vario Coruña

As mobilizacións realizadas pola CIG, CCOO e UGT no sector do comercio vario da provincia da Coruña deron resultado, pois as patronais convocaron unha xuntanza o vindeiro 21 de novembro, na que se constituirá a mesa negociadora. Por esta razón, paralízanse as mobilizacións previstas para os seguintes días.

Este primeiro paso permítenos desbloquear a negociación. Agora, o noso obxectivo é insistir ata conseguir o asinamento dun novo convenio.
 As tres centrais sindicais informarán puntualmente da situación da negociación.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador