Campanya Desastre Informàtic- BBVA Catalunya

Així no es pot treballar

Ja fa massa temps que dura: els treballadors i treballadores del BBVA no disposem de les eines adequades per atendre correctament els clients. Tothom sap, per viure-ho directament o per l’experiència d’altres companys, de l’acumulació d’incidències i problemes en la feina quotidana a les oficines:...

Toxo: "Per a CCOO, les persones són i seguiran sent el primer. La nostra prioritat"

“Amb nosaltres hi ha futur” 24 de setembre, 20.000 assistents al gran acte de CCOO a Madrid

Versió original en castellà i versió veu en off en català

VIDEO: Mentides (i veritats) sobre els sindicats

Cinc minuts són suficients per desmuntar amb arguments les cinc grans mentides que es diuen sobre els sindicats. No et perdis tot el que sempre vas voler saber sobre les organitzacions sindicals i els mitjans de comunicació d'aquest país mai es van atrevir a explicar.

>> Produit per TV CCOO Industria - traducció secretaria de comunicació de la CONC

Autobús protesta contra los despidos de Bankinter

El "autobús protesta" contra la política de despidos de Bankinter ha sido un tremendo éxito. Miles de madrileños y turistas han leído, comentado y fotografiado, la quiebra moral en la que está sumida Bankinter.

Concentraciones en las distintas provincias andaluzas

Campaña contra la modificación de la Constitución

CCOO y UGT rechazan la reforma de la Constitución y exigen la celebración de un referéndum

Van a estudiar, con la máxima urgencia y en coordinación con otras organizaciones sociales, las medidas de movilización social que puedan adoptarse para que los trabajadores y la ciudadanía española puedan expresar su rechazo a esta reforma constitucional y exigir la celebración de un referéndum sobre la misma.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador