Archivado en Empleo, Huelga, ERE, Convocatorias

#Caixabank LA PLANTILLA HO TÉ CLAR: NO A LA FORÇOSITAT! - 29 DE JUNY - VAGA

Aquest és el mantra de la Direcció. Segueixen obstinats amb la "forçositat" com a mitjà per arribar a les 8.291 sortides.

- - - - - -

#CaixaBank LA PLANTILLA LO TIENE CLARO: ¡NO A LA FORZOSIDAD! - 29 DE JUNIO - HUELGA

Este es el mantra de la Dirección. Siguen obstinados con la “forzosidad” como medio para llegar a las 8.291 salidas.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.financer (Sector Financer CCOO Serveis Catalunya) ,

LA PLANTILLA HO TÉ CLAR: NO A LA forçositat!

El termini de negociació s'acosta al seu límit i la plantilla hem fet història amb el seguiment massiu de la primera Vaga General a CaixaBank de l'22 de juny, però la Direcció segueix condicionant qualsevol acord a l'arbitrarietat de poder decidir qui es va i qui es queda.

Volen una plantilla dòcil i sotmesa, però no la tindran.

Volen unes condicions laborals a la seva mida, rebaixades i flexibles, per poder fer i desfer a la seva conveniència, però no les aconseguiran.

Per això, tots els sindicats #Juntos, convoquem de nou a TOTA LA PLANTILLA de CaixaBank:

29 DE JUNY - VAGA

COMPTEM AMB TU

LA PLANTILLA LO TIENE CLARO: ¡NO A LA FORZOSIDAD!

El plazo de negociación se acerca a su límite y la plantilla hemos hecho historia con el seguimiento masivo de la primera Huelga General en CaixaBank del 22 de junio, pero la Dirección sigue condicionando cualquier acuerdo a la arbitrariedad de poder decidir quién se va y quién se queda.

Quieren una plantilla dócil y sometida, pero no la van a tener.

Quieren unas condiciones laborales a su medida, rebajadas y flexibles, para poder hacer y deshacer a su conveniencia, pero no las van a conseguir.

Por ello, todos los sindicatos #Juntos, convocamos de nuevo a TODA LA PLANTILLA de CaixaBank:

29 DE JUNIO - HUELGA

CONTAMOS CONTIGO

#29junioHuelgaCaixaBank

#29junyVAGACaixaBank

29 de JUNY - VAGA - Concentració davant torres de Diagonal a les 10 hores.

29 de JUNIO - HUELGA - Concentración ante torres de Diagonal a las 10 horas.