Archivado en Legal, Comunicado breve, Mujeres e Igualdad, Prevision Social, Jornada, Empleo, Divulgacion

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.financer (Sector Financer CCOO Serveis Catalunya) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

#ÉsElTeuDret

>> Ja és el teu dret de sol.licitar l’adaptació, durada i distribució de la teva #JORNADA  laboral per motius de #conciliació #corresponsabilitat #igualtat #RDL62019 #ElQueÉsTeuÉsTeu

>> Ja està de nou en vigor el dret al subsidi per a majors de 52 anys #RDL82019 #ElQueÉsTeuÉsTeu

>> L’1 d’abril va entrar en vigor la nova prestació per neixement i cura de menor #corresponsabilitat #igualtat #RDL62019 #ElQueÉsTeuÉsTeu

@CCOO t’ho expliquem

T’interessa?