Archivado en Nota de prensa, Divulgacion

CCOO i UGT presenten en roda de premsa presencial i en línia
Desbloqueig de la negociació del VIIé Conveni col·lectiu sectorial de Contact Center
Convocatòria de la primera d'una sèrie de vagues de 24 hores, cada mes, en el sector de Contact Center, amb motiu del bloqueig de la patronal CEX a la negociació del VIIé conveni sectorial. Hi estan convocades les plantilles del sector, les de les ETT i empreses multiserveis que operen en empreses de Contact Center (120 mil persones aproximadament). Aquestes plantilles donen servei a telèfons d'atenció a clients i persones usuàries d'empreses de telecomunicacions, energètiques, banca i sector financer, segurs, grans magatzems, administracions públiques, transports de viatgers, transports de mercaderies, missatgeria, etc.
Hi intervenen:
- Antonio Oviedo, secretari general de la Federació de Serveis, Mobilitat i Consum d'UGT.
- Juana Olmeda, secretària general de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO.
- José María Martínez, secretari general de la Federació de Serveis de CCOO.
- María Pedraza, secretària federal del sector d'Oficines i Assegurances de la FeSMC-UGT
Convocatòria:
- Data: Dimarts 3 de maig
- Hora: 12.00 h.
- Lloc: Seu CCOO. C/ Fernández de la Falç, 12- 2a Planta | Sala de premsa
- Retransmissió en línia:
Calendario Laboral 2024. Publicado en el BOE
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
CCOO denuncia que han empeorado las condiciones laborales y salud de las Camareras de Pisos, por el aumento de las cargas de trabajo
Reunión de negociación del Convenio Colectivo de Mercadona
Acuerdo en Konecta BTO: El horario impuesto por la Modificación Sustancial de las Condiciones de Trabajo, es una opción voluntaria y no forzosa
Javier de Dios (CCOO): "La presión comercial y la carga de trabajo de los empleados de banca son brutales"