Archivado en Comunicados, Fusiones, Divulgacion

NEIX LA SECCIÓ SINDICAL DEL GRUP BMN DE CATALUNYA

(Solament en català / Sólo en catalán)

Dins el procés d’unificació de les quatre seccions sindicals de les caixes que componen el grup BMN, es va celebrar el passat 16 de juny una Assemblea d’afiliats i afiliades de Catalunya per aprovar la dissolució de la secció sindical de Caixa Penedès i la constitució de la secció sindical del grup BMN a Catalunya.

Este artículo se publicó originalmente en

Aquest procés ha de culminar el proper dia 28 de juny amb la celebració d’un Plenari en el que es constituirà oficialment la Secció Sindical estatal del grup BMN per a tots els territoris on és present el banc.

Aquesta nova entitat neix amb més de 7.000 empleats i empleades, geogràficament extensa. La nova estructura de CCOO al grup BMN ens ha de donar les eines necessàries per continuar treballant per a tu:

• Per afrontar les negociacions de les condicions laborals i properes reestructuracions amb garanties.
  • Continuar sent pròxims a vosaltres, amb les visites, per explicar-vos de primera mà la situació actual del banc, responent a les vostres preguntes.
  • Aconseguim una interlocució única amb la Direcció, amb un mateix criteri. Guanyem en eficiència i rapidesa. CCOO és una sola veu.

Amb més de 1.100 afiliats a Catalunya, es fa necessari dotar-nos d’una estructura pròpia en tant hem de cobrir les necessitats de tots els companys i companyes que hi treballen. El procés de reestructuració no ha finalitzat, i és per això que des de la secció sindical de CCOO del grup BMN a Catalunya treballarem per que es compleixin els acords als que arribem, per que no es vulnerin els nostres drets ja adquirits, en definitiva treballem per a tu.