CCOO denuncia que la política salarial d’ATOS ORIGIN ja ha fet perdre el poder adquisitiu en més d’un 20%

Mobilitzacions els dijous 19 i 26 de gener a Madrid i Barcelona

Suport miultitudinari a les concentracions a ATOS ORIGIN SAE

Centenars de persones (aproximadament 300 a Barcelona, i 450 a Madrid) estan participant en les concentracions convocades per COMFIA-CCOO i la resta de forces sindicals presents a ATOS ORIGIN, davant les seus de la companyia.

CCOO convoca una nova concentració de delegats i delegades davant l’empresa ATOS ORIGIN

Inici de les mobilitzacions a l’empresa ATOS ORIGIN a Catalunya amb una concentració de més de 100 delegats

CCOO es concentra davant ATOS ORIGIN per denunciar la política salarial discriminatòria i arbitrària que practica

Més de 100 representants sindicals s’han concentrat davant la seu d’ATOS, la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) denuncia que l’empresa ATOS ORIGIN practica una política laboral respecte al salari variable de manera discriminatòria i arbitrària, pactant acords individuals amb els treballadors quan li convé. COMFIA-CCOO exigeix un canvi en la postura de la empresa i s’assegui a negociar amb la representació sindical.

Mobilitzacions a l’empresa ATOS ORIGIN a Catalunya els dijous 12, 19 i 26 de gener

CCOO convoca concentracions davant l’empresa ATOS ORIGIN perquè practica una política salarial discriminatòria i arbitrà

La secció sindical de COMFIA-CCOO a ATOS inicia aquesta setmana una campanya d’actuacions amb les convocatòries de concentracions de representants sindicals davant la seu de ATOS ORIGIN al centre comercial de Glòries -Av. Diagonal, 210-218, els matins dels dijous dia 12, 19 i 26 d’aquest mes de gener.

GRUP PAU I SOLIDARITAT

Quan consumim també decidim 'comerç just, una alternativa ètica'

Veure comunicat en pdf DESEMBRE 2005