8 de març de 2006.- DIA INTERNACIONAL DE LA DONA TREBALLADORA

La igualtat és el nostre objectiu, la conciliació el nostre camí. Participa, representa’ns...

A Catalunya, com a arreu d’Espanya, constatem que les dones suporten encara una pesada càrrega de discriminació, sobretot a l’àmbit laboral. COMFIA-CCOO reitera el seu compromís amb les polítiques d’igualtat, que continuen sent imprescindibles contra las discriminacions per raó de gènere. Aquest any, la celebració del 8 de març és especialment significativa per a les dones dels nostres sectors.
>> Veure comunicat en català i color per imprimir

Revisió salarial pel 2006 - Conveni d’Oficines i Despatxos de Catalunya

La Comissió Paritària del Conveni d’Oficines i Despatxos en la reunió del passat 26 de gener va acordar la nova Taula Salarial per l’any 2006. >> Veure taules salarials any 2006 PDF català i castellà.-

Cursos PRESENCIALS i a DISTÀNCIA

Informació FORMACIÓ PLA 2006

La formació és al teu abast. Aprofita-la! INFORMACIÓ i INSCRIPCIÓ Pla de Formació Contínua Sectorial 2006

3a Conferència de l'Agrupació d'assegurances Catalunya

L'1 de febrer s'ha realitzat la 3a Conferència de l’Agrupació d’Assegurances de COMFIA-CCOO Catalunya, en la qual, es va debatre la línia sindical i es van aprovar els objectius per al proper període de quatre anys.

Continuen les accions de protesta en ATOS ORIGIN

Un nou dijous, els treballadors de ATOS ORIGIN i delegats sindicals s'han concentrat en les portes dels centres de treball a Madrid (C/Albarrasí 25) i Barcelona (Diagonal 210 i Sardenya 521) convocats per COMFIA-CCOO i la resta de forces sindicals presents a l’empresa.