Entre les condicions laborals de més actualitat que regula el nou conveni es troba la inclusió de l'assetjament sexual i el Mobbing com a faltes i l'ú

CCOO ha signat el II Conveni Col.lectiu Estatal de Despatxos de Tècnics Tributaris i Assessors Fiscals

S'ha signat el II Conveni Col•lectiu Estatal de despatxos de Tècnics Tributaris i Assessors Fiscals, amb vigència des de l'any 2004 al 2007, que regula les condicions laborals de més de 20.000 treballadors que presten els seus serveis en unes 3.000 empreses del sector a nivell estatal, dels qual uns 5.000 treballen en unes 1.000 empreses d’arreu de Catalunya. El Conveni ha estat signat a Barcelona per la patronal Federación de Asociaciones Profesionales de Técnicos Tributarios y Asesores Fiscales (FEAPTTAF) i els sindicats Fes-UGT i COMFIA-CCOO (Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO).

Signat el pre-acord del Conveni Col•lectiu d'Empleats de Notaries de Catalunya

Després de llargues negociacions, el 2 de maig de 2005 les representacions de COMFIA-CCOO i FES-UGT hem arribat a un pre-acord amb la Patronal, per a la signatura del 1r Conveni Col•lectiu d'Empleats de Notàries de Catalunya.

III Conveni de Telemarquèting

Nota de l'editor: Aquest text és la traducció literal del text original signat per la Mesa negociadora i no té la certificació necessària per poder ser utilitzada com a prova documental en possibles procediments legals.

MANIFEST i MANIFESTACIONS

"Ocupació de qualitat i drets socials per a tothom"

MANIFEST DE CCOO Catalunya -en pdf- MANIFESTACIONS: BARCELONA - 11.30 h - Rda. Sant Pere / Passeig de Gràcia Convocatòria de COMFIA Catalunya a Plaça Catalunya (cantonada Passeig de Gràcia, davant Banesto) a les 11.15 h. Al final, després dels parlaments: aperitiu. TARRAGONA - 12.00 h - Plaça Imperial Tarraco LLEIDA - 12.00 h - Plaça del Treball GIRONA - 12.00 h - Plaça de la Independència

PLA DE FORMACIÓ INTERSECTORIAL CATALUNYA 2005

La formació és al teu abast. Aprofita-la!

Els CURSOS del Pla Intersectorial COMFIA 2005 ANNEX 1. Per emplenar i enviar FITXA D'INSCRIPCIÓ Per fer la sol·licitud de cursos emplena la Fitxa d’Inscripció i l’Annex 1. que s’adjunten i lliura-ho a una de les adreces següents:

Apostem per la formació contínua

PLANS DE FORMACIÓ 2005 - Catalunya

- Oficines i despatxos - Enginyeries - Gestories - Immobiliàries - Assegurances - Mediació en asseg. - Telemàrqueting - Estalvi - Banca - Consultores POTS INSCRIURE'T ARA MATEIX A TRAVÉS DE LA WEB Vols ampliar la teva formació professional? "Volem garantir l'accés a la formació de totes les persones" CURSOS GRATUITS AL TEU ABAST amb el seguiment de FOREM.