CCOO repr猫n les mobilitzacions en el sector de telem脿rqueting

Es reprenen les negociacions del III Conveni despr茅s de les mobilitzacions en el sector d聮abans de l聮estiu, les vagues de dues hores, la vaga del 9 de juny i de les accions de difusi贸 a l聮opini贸 p煤blica del passat 20 de juliol.

BUTLLETA DE LOTERIA 2004

Anys 2004-2007 (Publicat al BOE 22-11-04)

Conveni Col路lectiu Oficines y Despatxos Catalunya 2004-2007

HI HA NOU CONVENI 2008-2011
El present conveni 茅s d'aplicaci贸 als treballadors que desenvolupin les relacions de treball en les empreses l'activitat principal de les quals sigui la d'oficines i despatxos i serveis de tipus administratiu en general, i no tinguin conveni d'aplicaci贸 propi.

CCOO signa el conveni d聮Oficines i Despatxos de Catalunya

La Federaci贸 de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya (COMFIA-CCOO) valora molt positivament aquest nou Conveni, especialment perqu猫 recupera la cl脿usula de revisi贸 salarial, assegurant aix铆 el poder adquisitiu i tamb茅 perqu猫 s聮incrementa les vacances amb 1 dia m茅s, inclou el plus per treball nocturn, aix铆 com una adequaci贸 de les categories professionals que donen resposta a noves activitats que s聮incorporen en les empreses on s聮aplica aquest Conveni Col聲lectiu.

Celebrades les eleccions sindicals a la C.S. CONC de Via Laietana

En data 7 d聮octubre els treballadors i les treballadores de la C.S. Conc de l聮edifici de Via Laietana han exercit el dret a escollir els seus representants sindicals. Text del Comunicat-versi贸 PDF

ASSEGURANCES

Firmat el Conveni General 2004-2007