ELECCIONS SINDICALS

COMFIA-CCOO aconsegueix 6 representants dels 9 escollits a BANKPYME

Des de l'Agrupació de Banca de COMFIA Catalunya, volem felicitar a tots els companys i companyes que, malgrat els esforços realitzats per l'empresa, han aconseguit mantenir aquests bons resultats.

Realitzada la 2a Conferència de l'Agrupació de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de Catalunya

El 17 de març s’ha realitzat la 2a Conferència de l’Agrupació de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de COMFIA-CCOO Catalunya (TIC), fins ara anomenada com a NTI (Noves tecnologies de la Informació).

8 de març de 2006.- DIA INTERNACIONAL DE LA DONA TREBALLADORA

COMFIA-CCOO reparteix més de 7.000 clavells per celebrar el 8 de març i reivindicar la igualtat i la conciliació

“La igualtat és el nostre objectiu, la conciliació el nostre camí. Participa, representa’ns...”.

8 de març de 2006.- DIA INTERNACIONAL DE LA DONA TREBALLADORA

A Catalunya, com a arreu d’Espanya, constatem que les dones suporten encara una pesada càrrega de discriminació, sobretot a l’àmbit laboral. COMFIA-CCOO reitera el seu compromís amb les polítiques d’igualtat, que continuen sent imprescindibles contra las discriminacions per raó de gènere. Aquest any, la celebració del 8 de març és especialment significativa per a les dones dels nostres sectors.
>> Veure comunicat en català i color per imprimir

Revisió salarial pel 2006 - Conveni d’Oficines i Despatxos de Catalunya

La Comissió Paritària del Conveni d’Oficines i Despatxos en la reunió del passat 26 de gener va acordar la nova Taula Salarial per l’any 2006. >> Veure taules salarials any 2006 PDF català i castellà.-