CCOO té el 71 % de la representació laboral en el grup Assegurador de “la Caixa” (CAIFOR)

CCOO revalida la majoria a Agencaixa

CCOO ha obtingut la majoria a les Eleccions Sindicals que s’han celebrat avui a AGENCAIXA. La candidatura de CCOO ha obtingut 7 representants i la de l’UGT n’ha obtingut 2.

El sindicat denuncia la precarització laboral que està patint el sector dels serveis informàtics.

CCOO convoca mobilitzacions a EDS contra els acomiadaments

Dimecres 15 de novembre pel matí es produiran concentracions de delegats sindicals a les portes dels centres de treball que EDS té a Espanya on hi treballen més de 2.400 treballadors i treballadores destinats a diferents serveis informàtics de grans empreses.

CCOO i ASEPEYO signen un Acord per a combatre l'assetjament laboral

La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO (COMFIA) i ASEPEYO Mútua d'Accidents Laborals i Malalties Professionals de la Seguretat Social, el 7 de novembre han signat un acord de col•laboració pel qual s'estableix un procediment d'actuació intern per a abordar la problemàtica de l'assetjament laboral.

Assemblea de delegats i delegades de les TIC de Catalunya

El divendres 3 de novembre es va realitzar al saló d'actes de Vía Laietana una assemblea de delegades i delegats de les TIC de Catalunya.

Conectamos – Número 7 - octubre 2006

A partir d'aquest número "Conectamos" té la versió en català

El butlletí sectorial de les TIC de COMFIA-CCOO "Conectamos", d'àmbit de tot el territori de l'estat espanyol. El butlletí en català. (PDF 200 Kb) El butlletí en castellà. (PDF 200 Kb)

BANCA - Barcelona