Despr茅s de la vaga del passat 9 de juny, es reprenen les negociacions del III Conveni

CCOO difon a l聮opini贸 p煤blica la prec脿ria situaci贸 laboral del sector de Telem脿rqueting

Els sindicats presents en la taula de negociaci贸 del III Conveni de Telem脿rqueting, han organitzat per a avui 20 de juliol una campanya d'informaci贸 i conscienciaci贸 de la prec脿ria situaci贸 del sector a l'opini贸 publica. Aquesta acci贸 es realitzar脿 en les ciutats m茅s importants de l'estat, a Barcelona ciutat, CCOO la realitzar脿 en quatre punts importants de la ciutat.

Concentraci贸 de sindicalistes a la seu central

CCOO rebutja els acomiadaments indiscriminats a Caixa Tarragona

El passat divendres 16 de juliol, i mentre es celebrava la sessi贸 del Consell d聮Administraci贸 de l聮entitat, es van concentrar prop d聮un centenar de sindicalistes de COMFIA-CCOO i dels altres sindicats amb representaci贸 a Caixa Tarragona (SECT i UGT) per manifestar el seu rebuig i exigir el cessament de la pol铆tica disciplin脿ria de la Direcci贸.

DIVENDRES 16 DE JULIOL A TARRAGONA CONCENTRACI脫 DAVANT LA SEU CENTRAL

CCOO rebutja els acomiadaments indiscriminats a Caixa Tarragona

Sindicalistes de COMFIA-CCOO de Catalunya i dels altres sindicats presents a Caixa Tarragona es concentraran dem脿 divendres, 16 de juliol, a les 12:30 hores davant la seu central de l聮entitat a Tarragona (Pla莽a Imperial Tarraco) per manifestar el seu rebuig i exigir el cessament de la pol铆tica disciplin脿ria de l聮empresa, aprofitant la reuni贸 del consell d聮administraci贸.

JUNY 2004 - n煤m. 3

"punt a punt" Especial VAGA 9 de juny

Ara tenim m茅s for莽a!, la patronal ha de moure fitxa

II Confer猫ncia de COMFIA de les Terres de Lleida

El dia 22 de juny va tenir lloc la II Confer猫ncia del Sindicat de Serveis Financers i Administratius (COMFIA) CCOO de les Terres de Lleida, en la qual es van renovar els 貌rgans de direcci贸 del Sindicat Intercomarcal de COMFIA-CCOO de les Terres de Lleida i es van elegir els membres que aniran al Consell de la Federaci贸 de COMFIA-CCOO de Catalunya.

Es reobre el Pla de Prejubilacions

Important 猫xit de les mobilitzacions al SCH

El 7 de juny passat es va celebrar la reuni贸 de la Comissi贸 d'Ocupaci贸 del SCH integrada pels Sindicats i l'Empresa. Aquesta reuni贸 arriba despr茅s d'un important conflicte al banc com a conseq眉猫ncia de l'enduriment de la pol铆tica disciplin脿ria, dels reiterats acomiadaments, i de les pressions per obtenir baixes per reduir la plantilla, tal com hem denunciat els sindicats en aquestes ultimes setmanes mitjan莽ant una intensa campanya de mobilitzacions, denunciant davant l'opini贸 p煤blica i els mitjans informatius la situaci贸 creada pels responsables del banc.