BUTLLETA DE LOTERIA 2004

Anys 2004-2007 (Publicat al BOE 22-11-04)

Conveni Col·lectiu Oficines y Despatxos Catalunya 2004-2007

HI HA NOU CONVENI 2008-2011
El present conveni és d'aplicació als treballadors que desenvolupin les relacions de treball en les empreses l'activitat principal de les quals sigui la d'oficines i despatxos i serveis de tipus administratiu en general, i no tinguin conveni d'aplicació propi.

CCOO signa el conveni d’Oficines i Despatxos de Catalunya

La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya (COMFIA-CCOO) valora molt positivament aquest nou Conveni, especialment perquè recupera la clàusula de revisió salarial, assegurant així el poder adquisitiu i també perquè s’incrementa les vacances amb 1 dia més, inclou el plus per treball nocturn, així com una adequació de les categories professionals que donen resposta a noves activitats que s’incorporen en les empreses on s’aplica aquest Conveni Col•lectiu.

Celebrades les eleccions sindicals a la C.S. CONC de Via Laietana

En data 7 d’octubre els treballadors i les treballadores de la C.S. Conc de l’edifici de Via Laietana han exercit el dret a escollir els seus representants sindicals. Text del Comunicat-versió PDF

ASSEGURANCES

Firmat el Conveni General 2004-2007

Conveni Col·lectiu per a les Entitats d'Assegurances, Reassegurances i Mútues d'Accidents de Treball. Àmbit estatal. 2004-2007 Text del Conveni (Castellano)
Text del conveni Versión PDF (680 Kb) (Castellano)
NOTÍCIES AL DIA@DIA.NET

COMISSIÓ DE MÚTUES DE CATALUNYA

Nova reunió de treball

El passat dia 15 de setembre es va celebrar a la Direcció Provincial de Barcelona de la Fraternitat la reunió de la Comissió de Mútues de COMFIA-CCOO Catalunya.