Concentracions a Barcelona, Madrid, Bilbao, Sevilla i València de delegats i delegades de les mútues d’accidents de CCOO i UGT

CCOO exigeix la paralització de la tramitació del Reial decret i que s’obri un procés de negociació

Més de 250 delegats i delegades s’han concentrat davant la Delegació de Govern de Barcelona per manifestar el seu rebuig a l'esborrany de Reial decret que pretén segregar, de les Mútues d'Accidents de Treball i Malalties Professionals de la Seguretat Social, les activitats que aquestes realitzen com Serveis de Prevenció. La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO (COMFIA-CCOO) entén que amb aquesta externalització es prioritza l'obtenció de beneficis enfront de l'objectiu de reduir la sinistralitat laboral, per la qual cosa exigeix que es paralitzi la tramitació del projecte i s’obri un procés de negociació davant els Serveis de Prevenció d’accidents laborals.

Concentracions arreu de l’estat de delegats i delegades de les mútues d’accidents de CCOO i UGT

COMFIA-CCOO vol manifestar el seu rebuig al Real Decret que pretèn externalitzar els Serveis de Prevenció

A Catalunya concentració dimarts 21 de desembre a les 13 hores davant la Delegació de Govern a Catalunya - Plaça Pla de Palau de Barcelona.

85 % de trabajadores y trabajadoreas la secundaron

Participación masiva en la huelga de Telemarketing

Más del 85% de los/as trabajadores/as del sector de telemarketing han secundado el paro de 24 horas convocado para el pasado martes por todos los sindicatos presentes en la mesa de negociación del III convenio colectivo.

25 de novembre

Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la Dona

Comissions Obreres de Catalunya manifesta en aquest 25 de novembre la seva profunda preocupació pel permanent i continu augment del nombre de dones víctimes de violència i reitera el seu compromís d'intervenir sindicalment contra aquest greu problema social. COMUNICAT-MANIFEST COMPLERT (en PDF 215 Kb)

CCOO reprèn les mobilitzacions en el sector de telemàrqueting

Es reprenen les negociacions del III Conveni després de les mobilitzacions en el sector d’abans de l’estiu, les vagues de dues hores, la vaga del 9 de juny i de les accions de difusió a l’opinió pública del passat 20 de juliol.

BUTLLETA DE LOTERIA 2004