OODD Catalunya

CCOO signa un principi d聮acord del Conveni d聮Oficines i Despatxos de Catalunya

COMFIA-CCOO valora molt positivament aquest principi d聮acord especialment perqu猫 recupera la cl脿usula de revisi贸 salarial, assegurant aix铆 el poder adquisitiu i tamb茅 perqu猫 inclou el plus per treball nocturn, aix铆 com una adequaci贸 de les categories professionals que donen resposta a noves realitats cada cop m茅s presents en les activitats del sector.

Conveni d聮Assegurances

CCOO signa un principi d'acord del Conveni Col路lectiu

Comunicat n煤m. 6 - 27 de juliol de 2004 CCOO signa un principi d'acord del Conveni Col聲lectiu del Sector d'Entitats d'Assegurances i M煤tues d'Accidents de Treball i Malalties Professionals.

ESTALVI.-

El Tribunal Constitucional d贸na la ra贸 a CCOO

El Tribunal Constitucional d贸na la ra贸 a CCOO davant la demanda presentada a Caixa Insular de Can脿ries: Els drets derivats de la data d'ingr茅s en l'empresa no poden ser diferents per ra贸 del tipus de contracte, tampoc a l'efecte de Previsi贸 Social Complement脿ria.

ESTALVI.-

L聮Audi猫ncia Nacional nega a CIC el dret a estar a la mesa del Conveni

ESTALVI

Situaci贸 de l'aplicaci贸 del Conveni

Un Conveni estrat猫gic i hist貌ric. Moltes caixes estan retardant l聮aplicaci贸 de la transposici贸. El Conveni ha suposat l聮obertura de processos de negociaci贸 sobre la seva aplicaci贸 i sobre la pr貌pia regulaci贸 d聮empresa. Aix铆 mateix, proliferen els acords de jubilaci贸 parcial i prejubilaci贸. Les caixes han de posar-se les piles despr茅s de l聮estiu....

CCOO reclama a Caixa Catalunya que no l'exclogui del Consell d'Administraci贸

Els representants de CCOO en el Consell d'Administraci贸 de Caixa Catalunya, reclamen la no exclusi贸 dels Consellers que provenen de la representaci贸 del personal, en les Comissions de Retribucions i d'Inversions.