1 de Maig - MANIFEST I MANIFESTACIONS

Ocupació de qualitat i salaris dignes

MANIFEST DE CCOO Catalunya -en català i pdf-
MANIFESTACIONS:
Barcelona
11.30 h Ronda Sant Pere / Passeig de Gràcia (el lloc de trobada per a la gent de COMFIA serà a la capçalera, donant suport)
Girona
12 h Plaça de la Independència
12 h Plaça del Treball
Tarragona
12 h Plaça Imperial Tarraco

LA POBRESA, qui vol resoldre aquesta xacra de la humanitat?

Els Objectius del Mil·lenni

Veure el comunicat en pdf ELS OBJECTIUS DEL MIL·LENNI El Grup de Pau i Solidaritat de COMFIA-CCOO Catalunya, vàrem convocar una jornada de treball i reflexió el passat 8 de febrer. Amb el lema “Obrim camins” la jornada volia aterrar i actualitzar la tasca de solidaritat i cooperació que podem impulsar des de la nostra federació, a la que esperem aconseguir més implicació del conjunt d’agrupacions i sectors que formem COMFIA.

JORNADA DEL GRUP DE PAU I SOLIDARITAT. El Masnou, 8 de febrer de 2007

“PAU I SOLIDARITAT A COMFIA: Obrim espais”

El dijous 8 de febrer de 2007 es va realitzar la Jornada de Pau i Solidaritat de COMFIA CCOO Catalunya amb l’objectiu de reflexionar sobre la tasca realitzada pel Grup durant aquests gairebé 15 anys d’existència i alhora projectar una nova etapa plantejant els reptes de futur.

"Conectamos" núm.10 bulletí per a les TIC

El bulletí sectorial de les TIC de COMFIA-CCOO "Conectamos", d'àmbit de tot el territori de l'estat espanyol. El bulletí en català. (PDF 150 Kb) El bulletí en castellà. (PDF 150 Kb)

Negociació del IV Conveni Col·lectiu

Telemàrqueting. ARA SÍ: Comença la Negociació