SESSIÓ PER A DELEGATS I DELEGADES

'El nou sistema de Formació a partir de 2004'

El dijous 13 de maig'04 a les 12 hores a la Sala d'Actes de la CONC a Via Laietana, 16 - Barcelona.

MANIFESTACIONS

'Per una ocupació estable i digna’

Fotos COMFIA a la manifestació.

Concentració 27 d'abril a Barcelona

Nova concentració de delegats i delegades per exigir a l’SCH que aturi els acomiadaments i respecti els acords

NOTA DE PREMSA.- En la concentració de delegats i delegades d’avui a Barcelona, s’han manifestat uns 300 representants sindicals i ha comptat amb l’assistència dels secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Joan Coscubiela i José Ma.Álvarez respectivament, així com el secretari general de COMFIA-CCOO de Catalunya Carles Reitg; per denunciar a l’SCH que està realitzant una reducció d’ocupació encoberta per la via de baixes “voluntàries” forçoses, o sigui, acomiadaments camuflats com a “baixes pactades i amb incentius”.

28 d’abril. Diada Internacional per la salut en el treball

Treball estable i sense risc - A la feina, ni morts ni malalties

COMUNICAT CONJUNT CCOO i UGT Catalunya.- El 28 d’abril se celebra, a iniciativa de la Confederació Internacional d’Organitzacions Sindicals Lliures (CIOSL), la novena Diada Internacional per la Salut en el Treball, aquest any sota el lema «Treball sa i segur per a tothom, responsabilitat empresarial».*

Iniciades les mobilitzacions en el sector de telemàrqueting.- 20 d'abril'04

Més de 200 treballadors de TELEMÀRQUETING es concentren per desbloquejar la negociació del Conveni

NOTA DE PREMSA.- Més de 200 treballadors i treballadores del sector de Telemàrqueting s’han concentrat davant la seu de la Patronal del sector a Catalunya per a exigir un canvi de la seva actitud en la negociació del III Conveni. Alhora s’han realitzat concentracions a més de 10 ciutats d’arreu de l’estat amb una gran participació de treballadors i treballadores.

MARATÓ OLÍMPICA de SIGNATURES

Juga net en les olimpíades

VEURE COMUNICAT I FULL RECOLLIDA SIGNATURES EN CATALÀ - PDF