Anys 2004-2007 (Publicat al BOE 22-11-04)

Conveni Col路lectiu Oficines y Despatxos Catalunya 2004-2007

HI HA NOU CONVENI 2008-2011
El present conveni 茅s d'aplicaci贸 als treballadors que desenvolupin les relacions de treball en les empreses l'activitat principal de les quals sigui la d'oficines i despatxos i serveis de tipus administratiu en general, i no tinguin conveni d'aplicaci贸 propi.

CCOO signa el conveni d聮Oficines i Despatxos de Catalunya

La Federaci贸 de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya (COMFIA-CCOO) valora molt positivament aquest nou Conveni, especialment perqu猫 recupera la cl脿usula de revisi贸 salarial, assegurant aix铆 el poder adquisitiu i tamb茅 perqu猫 s聮incrementa les vacances amb 1 dia m茅s, inclou el plus per treball nocturn, aix铆 com una adequaci贸 de les categories professionals que donen resposta a noves activitats que s聮incorporen en les empreses on s聮aplica aquest Conveni Col聲lectiu.

Celebrades les eleccions sindicals a la C.S. CONC de Via Laietana

En data 7 d聮octubre els treballadors i les treballadores de la C.S. Conc de l聮edifici de Via Laietana han exercit el dret a escollir els seus representants sindicals. Text del Comunicat-versi贸 PDF

ASSEGURANCES

Firmat el Conveni General 2004-2007

Conveni Col路lectiu per a les Entitats d'Assegurances, Reassegurances i M煤tues d'Accidents de Treball. 脌mbit estatal. 2004-2007 Text del Conveni (Castellano)
Text del conveni Versi贸n PDF (680 Kb) (Castellano)
NOT脥CIES AL DIA@DIA.NET

COMISSI脫 DE M脷TUES DE CATALUNYA

Nova reuni贸 de treball

El passat dia 15 de setembre es va celebrar a la Direcci贸 Provincial de Barcelona de la Fraternitat la reuni贸 de la Comissi贸 de M煤tues de COMFIA-CCOO Catalunya.

BANCA - Barcelona

Setmana de la MERC脠'04

Veure el comunicat complert en PDF Us recordem que l聮horari de la Setmana de la Merc猫 茅s de 9 a 13 h per a tota la plantilla i de 9 a 12.30 h l聮horari d聮atenci贸 al p煤blic. Us adjuntem el cartell amb l聮horari d聮atenci贸 al p煤blic per si us fa servei.