Per a Catalunya 2004-2005

IV Conveni Col路lectiu Auton貌mic de Catalunya d'Empreses de Treball Temporal

El present Conveni Col路lectiu regula les relacions de treball entre les Empreses de Treball Temporal i el seu personal depenent, en l聮脿mbit de Catalunya, tant si executa les seves funcions de forma directa a l聮empresa de treball temporal com si els presta a una empresa usu脿ria.

OODD Catalunya

CCOO signa un principi d聮acord del Conveni d聮Oficines i Despatxos de Catalunya

COMFIA-CCOO valora molt positivament aquest principi d聮acord especialment perqu猫 recupera la cl脿usula de revisi贸 salarial, assegurant aix铆 el poder adquisitiu i tamb茅 perqu猫 inclou el plus per treball nocturn, aix铆 com una adequaci贸 de les categories professionals que donen resposta a noves realitats cada cop m茅s presents en les activitats del sector.

Conveni d聮Assegurances

CCOO signa un principi d'acord del Conveni Col路lectiu

Comunicat n煤m. 6 - 27 de juliol de 2004 CCOO signa un principi d'acord del Conveni Col聲lectiu del Sector d'Entitats d'Assegurances i M煤tues d'Accidents de Treball i Malalties Professionals.

ESTALVI.-

El Tribunal Constitucional d贸na la ra贸 a CCOO

El Tribunal Constitucional d贸na la ra贸 a CCOO davant la demanda presentada a Caixa Insular de Can脿ries: Els drets derivats de la data d'ingr茅s en l'empresa no poden ser diferents per ra贸 del tipus de contracte, tampoc a l'efecte de Previsi贸 Social Complement脿ria.

ESTALVI.-

L聮Audi猫ncia Nacional nega a CIC el dret a estar a la mesa del Conveni

ESTALVI

Situaci贸 de l'aplicaci贸 del Conveni