CCOO Serveis Catalunya

DIVENDRES 16 DE JULIOL A TARRAGONA CONCENTRACIÓ DAVANT LA SEU CENTRAL

CCOO rebutja els acomiadaments indiscriminats a Caixa Tarragona

Sindicalistes de COMFIA-CCOO de Catalunya i dels altres sindicats presents a Caixa Tarragona es concentraran demà divendres, 16 de juliol, a les 12:30 hores davant la seu central de l’entitat a Tarragona (Plaça Imperial Tarraco) per manifestar el seu rebuig i exigir el cessament de la política disciplinària de l’empresa, aprofitant la reunió del consell d’administració.

JUNY 2004 - núm. 3

"punt a punt" Especial VAGA 9 de juny

Ara tenim més força!, la patronal ha de moure fitxa

II Conferència de COMFIA de les Terres de Lleida

El dia 22 de juny va tenir lloc la II Conferència del Sindicat de Serveis Financers i Administratius (COMFIA) CCOO de les Terres de Lleida, en la qual es van renovar els òrgans de direcció del Sindicat Intercomarcal de COMFIA-CCOO de les Terres de Lleida i es van elegir els membres que aniran al Consell de la Federació de COMFIA-CCOO de Catalunya.

Es reobre el Pla de Prejubilacions

Important èxit de les mobilitzacions al SCH

El 7 de juny passat es va celebrar la reunió de la Comissió d'Ocupació del SCH integrada pels Sindicats i l'Empresa. Aquesta reunió arriba després d'un important conflicte al banc com a conseqüència de l'enduriment de la política disciplinària, dels reiterats acomiadaments, i de les pressions per obtenir baixes per reduir la plantilla, tal com hem denunciat els sindicats en aquestes ultimes setmanes mitjançant una intensa campanya de mobilitzacions, denunciant davant l'opinió pública i els mitjans informatius la situació creada pels responsables del banc.

CALENDARI LABORAL 2005

Catalunya

Ara la patronal ha de prendre bona nota, el missatge és clar i alt, els treballadors i treballadores estan més que farts de les condicions laborals

Rotund èxit de participació en la jornada de vaga a telemàrqueting convocada per a avui dia 9 de juny

En la pràctica totalitat de les empreses del sector de telemàrqueting distribuïdes per tot el territori nacional, s'està secundant l'atur de 24 hores convocat per a avui 9 de juny, constatant-se en aquests moments, en els torns de matí i els de la nit passada, un seguiment de la Vaga que està superant el 90% en les distintes plataformes i serveis.