ASSEGURANCES

Firmat el Conveni General 2004-2007

Conveni Col路lectiu per a les Entitats d'Assegurances, Reassegurances i M煤tues d'Accidents de Treball. 脌mbit estatal. 2004-2007 Text del Conveni (Castellano)
Text del conveni Versi贸n PDF (680 Kb) (Castellano)
NOT脥CIES AL DIA@DIA.NET

COMISSI脫 DE M脷TUES DE CATALUNYA

Nova reuni贸 de treball

El passat dia 15 de setembre es va celebrar a la Direcci贸 Provincial de Barcelona de la Fraternitat la reuni贸 de la Comissi贸 de M煤tues de COMFIA-CCOO Catalunya.

BANCA - Barcelona

Setmana de la MERC脠'04

Veure el comunicat complert en PDF Us recordem que l聮horari de la Setmana de la Merc猫 茅s de 9 a 13 h per a tota la plantilla i de 9 a 12.30 h l聮horari d聮atenci贸 al p煤blic. Us adjuntem el cartell amb l聮horari d聮atenci贸 al p煤blic per si us fa servei.

GRUP PAU I SOLIDARITAT

Pau i Solidaritat per a tots els immigrants

Avui a Catalunya m茅s de 200.000 persones viuen en una situaci贸 irregular. Veure comunicat en pdf SETEMBRE 2004

Per a Catalunya 2004-2005

IV Conveni Col路lectiu Auton貌mic de Catalunya d'Empreses de Treball Temporal

El present Conveni Col路lectiu regula les relacions de treball entre les Empreses de Treball Temporal i el seu personal depenent, en l聮脿mbit de Catalunya, tant si executa les seves funcions de forma directa a l聮empresa de treball temporal com si els presta a una empresa usu脿ria.

OODD Catalunya

CCOO signa un principi d聮acord del Conveni d聮Oficines i Despatxos de Catalunya

COMFIA-CCOO valora molt positivament aquest principi d聮acord especialment perqu猫 recupera la cl脿usula de revisi贸 salarial, assegurant aix铆 el poder adquisitiu i tamb茅 perqu猫 inclou el plus per treball nocturn, aix铆 com una adequaci贸 de les categories professionals que donen resposta a noves realitats cada cop m茅s presents en les activitats del sector.