PLA DE FORMACIÓ INTERSECTORIAL CATALUNYA 2005

NOUS CURSOS.- La formació és al teu abast. Aprofita-la!

Els CURSOS del Pla Intersectorial COMFIA 2005 >> Cursos PERÍODE GENER-MARÇ 2006 >> ANNEX 1. Per emplenar i enviar >> FITXA D'INSCRIPCIÓ Per fer la sol·licitud de cursos emplena la Fitxa d’Inscripció i l’Annex 1. que s’adjunten i lliura-ho a una de les adreces següents:

SENTÈNCIA HISTÒRICA DEL TRIBUNAL CONSTITUCIONAL

El sindicat pot utilitzar el correu electrònic de les empreses

El Tribunal Constitucional ha estimat el recurs de CCOO i ha dictat una sentència que avala l’ús sindical del correu electrònic de les empreses, amb la condició que no pertorbi l’activitat normal de les companyies, ni comporti cap cost addicional per a aquestes. Així, la Sala segona del Tribunal Constitucional anul•la la sentència de la Sala civil del Tribunal Suprem, que havia donat la raó a l’empresa en el cas del Grup BBVA.

25 de Novembre: Dia Internacional contra la violència de Gènere

Ens hi va la vida

La violència contra les dones és la manifestació més brutal de les relacions de poder desiguals que existeixen entre homes i dones.

Llei de mesures sanitàries contra el tabaquisme... 28/2005

> LLEI del TABAC 28/2005, 26 de desembre de 2005 (text en pdf)
> Orientacions sindicals pel seu desenvolupament CONC -gener 2006- (document en pdf)
> Circular de la Confederació pels delegats/des de CC.OO. -02/01/06 (podeu demanar-la a la Federació)

ENQUESTA INFORMATIVA

Treballadors i treballadores de Mediació en Assegurances

>>del 3 d'octubre fins al 3 de novembre<< En proper comunicat: EL RESULTAT DE L'ENQUESTA. Per conéixer millor la realitat laboral del sector i millorar en el Conveni Col·lectiu les condicions laborals.
> L'ENQUESTA amb la carta de presentació - en PDF
(per entregar o fer arribar per fax 93 310 71 17 a l'agrupació d'assegurances COMFIA Catalunya abans del 3 de novembre)

Dia a dia, millorant l’accesibilitat al Polígon de Can Sant Joan

Representants de CCOO de les empreses Asepeyo, Banc Sabadell, Catalana Occidente, Correos, EDS, FMC Foret, GFT, Hewlett Packard, Roche, SHARP i Winterthur, amb centres de treball ubicats al polígon de Can Sant Joan, ens hem reunit per tractar sobre problemàtiques comunes, valorant que algunes qüestions es poden abordar en millors condicions si es fa de manera conjunta, al tractar-se de necessitats que van més enllà de l’àmbit de cada empresa.