8deMarç2005

Dia internacional de la dona treballadora

TREBALLANT AMB EUROPA CAP A LA IGUALTAT Veure postal en PDF Resolució-Manifest de la CONC sobre el 8 de Març "avançar en drets, enfortir la igualtat Veure Resolució en PDF

ELECCIONS a ÒRGANS de GOVERN

Nova victòria de CCOO a Caixa Penedès

El passat 17 de febrer, es van celebrar les eleccions per a renovar la meitat dels representants dels treballadors i treballadores de la plantilla als Òrgans de Govern. secció sindical de CAIXA PENEDÈS

GRUP PAU I SOLIDARITAT

Què vol dir: "Responsabilitat Social de l'Empresa"

Les empreses celebren les seves assemblees anuals on van sorgint bons propòsits i millors actituds... Veure comunicat en pdf

CCOO et convida a una resposta solidària

Solidaritat amb el Sud-est Asiàtic. >>>Ingresa la teva aportació

CCOO convida als seus afiliats i simpatitzants a realitzar aportacions solidàries a través d'organismes i ONG’s amb experiència i capacitat en accions pal·liatives, presents en la zona i en coordinació amb l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional per a fer més efectiva l'ajuda.

GRUP PAU I SOLIDARITAT

Quan consumim també decidim 'comerç just, una alternativa ètica'

Cada dia consumim productes procedents dels racons més dispars del nostre planeta. En aparença, tots formen part d'un mercat global però els beneficis no arriben a tothom per igual. Veure comunicat en pdf DESEMBRE 2004

Més del 75 % dels treballadors de telemàrqueting estan realitzant la vaga de 24 hores convocada pel trencament de les negociacions del seu conveni

CCOO valora positivament l’èxit de la vaga de telemàrqueting

La vaga ha tingut un seguiment del 75 % del sector. Especialment ha tingut un major seguiment en les empreses que van provocar obertament el trencament de les negociacions, ahir a última hora (Atento, Unitono, Posa, Sitel Teleperformance-Iberphone, Transcom) empreses totes elles vinculades al grup Telefònica o bé que donen serveis a Telefònica.