Desastre Informàtic - BBVA Catalunya

Problemes i solucions

A data d’avui, CCOO encara no hem rebut resposta positiva a dues de les mesures que vam proposar a RRHH per apaivagar les conseqüències del desastre i demostrar que el banc està compromès realment amb la necessitat urgent de solucionar-lo: una carta a la clientela i una comunicació a la plantilla. En el benentès que això aniria acompanyat d’un esforç prioritari i amb algun resultat positiu a curt termini des de Tecnologia i Operacions.

Campanya Desastre Informàtic - BBVA Catalunya

El banc reacciona

Un primer resultat de la nostra campanya, arran de la primera concentració, a Lleida el passat 3 d’octubre, ha estat que RRHH de Catalunya s’hagi adreçat a nosaltres reconeixen que tenim raó en l’existència i gravetat del problema.

CAMPANYA DESASTRE INFORMÀTIC - BBVA CATALUNYA

Concentració a Lleida

Aquest dilluns, 3 d'octubre, CCOO vam fer a Rambla Ferran, de Lleida, la primera de les concentracions, amb la presència de diversos mitjans de comunicació de la ciutat.

Campanya Desastre Informàtic - BBVA Catalunya

Comença la campanya

Tal com us anunciàvem la setmana passada, CCOO posem en marxa una campanya d’activitats, amb una significativa dimensió pública, per reclamar solucions al desastre informàtic que fa molts mesos patim tant nosaltres com la clientela.

Campanya Desastre Informàtic- BBVA Catalunya

Així no es pot treballar

Ja fa massa temps que dura: els treballadors i treballadores del BBVA no disposem de les eines adequades per atendre correctament els clients. Tothom sap, per viure-ho directament o per l’experiència d’altres companys, de l’acumulació d’incidències i problemes en la feina quotidana a les oficines:...

Campaña de Afiliación a CCOO - BBVA

¡Decídete!

En BBVA somos, entre activos y prejubilados, cerca de 8000 afiliadas y afiliados. El futuro, a medio plazo, se presenta turbulento, pero también abierto a oportunidades de mejora de nuestras condiciones laborales en jornada, pensiones, igualdad, etc.

Participa con nosotros, no te quedes esperando a ver qué sucede, sea bueno o malo. ¿A qué esperas para afiliarte a CCOO?. El Sindicato mayoritario en BBVA y en todo el sector financiero.

CONCENTRACIÓN 25 DE ABRIL

Concentración al BBVA contra la apertura de oficinas por la tarde

CCOO denuncia que el BBVA quiere ampliar el horario de servicio sin negociación sindical previa, al margen del Convenio Colectivo y sin incremento de plantillas

Prou coaccions en el BBVA-Catalunya

Desajustats: una resposta unitària a l'arbitrarietat

El passat dimecres, 23 de juny, els delegats i delegades de CCOO, CGT, UGT i SCAT del BBVA a Catalunya vam estar concentrats davant de dues oficines del banc a Terrassa.

Prou coaccions en el BBVA - Catalunya

Concentracions en defensa dels desajustats

CCOO conjuntament amb UGT, CGT i SCAT hem portat a terme una concentració davant l'oficina 1376 de Terrassa en solidaritat amb el company desajustat que ha rebut una carta, també ens hem entrevistat amb la Directora. Després ens hem concentrat i entrevistat amb el Director de Zona, fent-li entrega d'una carta demanant la retirada de les cartes i del sistema de catalogació.

Circular conjunta Comfia-CCOO, CC, CGT, UGT, SCAT - Catalunya

Desajustats: Fermesa i unitat sindical

Tots els sindicats presents al BBVA-Catalunya hem pres l'acord d'actuar conjuntament per aturar l'enviament de cartes a algunes de les persones catalogades com "desajustats" i de respondre també unitàriament en cas de que aquest enviament s'acabi produint.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones