Jornada - BBVA Catalunya

La prolongació de jornada: un mal que té remei

La conductora d'un tren, allarga la conducció més hores? Un caixer d'un supermercat fa més hores de les que li corresponen? La treballadora que està a la línia de producció de la Seat, continua al seu lloc quan s'acaba el seu torn? I el pilot d'un avió, fa un altre Barcelona-Madrid del que li toca, perquè sí? No, no prolonguen la seva jornada.

Jornada - BBVA Estatal

La prolongación de jornada: un mal que tiene remedio

La conductora de un tren ¿alarga la conducción más horas? Un cajero de supermercado ¿hace más horas de las que le corresponden? La trabajadora que está en la línea de producción de la Seat ¿permanece en su lugar cuando termina su turno? Y un piloto de avión ¿hace otro Barcelona- Madrid además del que le toca, por qué sí? No, no prolongan su jornada.

Haiyan - BBVA Estatal

Solidaridad de CCOO con Filipinas

En carta dirigida a las organizaciones sindicales de Filipinas, CCOO ha expresado su solidaridad con el pueblo filipino tras la catástrofe ocasionada en el país por el tifón Haiyan, llamado también Yolanda.

Final de Campanya: Concentració a l'oficina de Pç de Catalunya a Barcelona

El passat 12 de desembre, els delegats i delegades de CCOO al BBVA, vam realizar a l'oficina de Plaça de Catalunya, a Barcelona, la darrera de les concentracions previstes per denunciar el desastre informàtic que patim, plantilla i clients, des de mitjans del 2010.

Concentració a Girona

El passat divendres, 2 de desembre, delegats i delegades de CCOO ens vam concentrar davant de l'oficina de Girona-Plaça Marquès de Camps.

Desastre Informàtic - BBVA Catalunya

Desastre Informàtic? Quin Desastre Informàtic?

Des que CCOO vam iniciar la campanya de denúncia pel Desastre Informàtic, en més d’una ocasió hem hagut de sentir com des d’algun àmbit de l’Empresa, se’ns volia fer creure que la situació no era tan greu. Que sí, que hi ha incidències, però que aquestes no són tantes ni tan importants, i a més es resoldran aviat.

Desatre Informàtic - BBVA Catalunya

La tecnologia al BBVA: realitat i ficció

Destaquem alguns apartats de l’entrevista amb el cap de Tecnologia i Operacions del BBVA a la revista CIO España, suplement de Computerworld del mes de setembre, que considerem especialment rellevants.

Concentració a Badalona

Dijous, 10 de novembre, delegats i delegades de CCOO ens vam concentrar davant de l’oficina de Badalona-Francesc Layret.

Com ja havíem fet en les 3 concentracions anteriors (Lleida, Barcelona i Terrassa), a primera hora vam participar en una assemblea amb les companyes i companys de l’oficina per explicar la nostra acció i compartir les moltes experiències que ens està fent viure aquest desastre informàtic.

Concentració a Terrassa

El passat dimecres, 2 de novembre, delegats i delegades de CCOO del BBVA-Catalunya vam dur a terme una nova concentració dintre de la campanya que hem iniciat per denunciar el "Desastre Informàtic" que plantilla i clients venim patint des de fa ja més d'un any.

Concentració a Barcelona

El passat dijous, 20 d’octubre, delegats i delegades de CCOO del BBVA-Catalunya ens vam concentrar davant l’oficina de Passeig de Gràcia, 84, de Barcelona (La Pedrera).

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones