#8MarçCadaDia #EnsPlantem

8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

>> Prou bretxes, violències i desigualtats! (+informació)
La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
- Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

Per motius excepcionals i elevada feminització dels propis sectors, la Federació de Servicios estatal fa una convocatòria per a Contact Center de 24 hores de vaga. >> Comunicat de la convocatòria de Contact Center

>> Cartell 8 de Març
>> MANIFEST CCOO de Catalunya 8 de Març (pdf)
>> Octaveta 8 de Març CCOO de Catalunya (pdf)
>> Gil animat #8MCadaDia #EnsPlantem
>> VÍDEO #8MCadaDia #EnsPlantem

CCOO obté el recolzament majoritari dels treballadors i treballadores del sector amb un 53,36 % dels vots

CCOO guanya, per SETENA vegada, les eleccions sindicals a les entitats bancàries a Catalunya

CCOO ha obtingut un  53,36 % dels vots emesos (159 representants de 298 en total) en  les eleccions sindicals realitzades avui 13 de febrer al sector de Banca a Catalunya, així com a tot l'estat. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis de CCOO Catalunya revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2015, 2010, 2006, 2002, 1998 i 1994), assolint la majoria en els bancs que han celebrat eleccions.

#Readmissió_5_iSalud #Readmisión_5_iSalud

CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindi

L'empresa iSalut dedicada a la venda d'assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact, Mapfre entre altres) va acomiadar a l'inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l'article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissió!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el >> CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una còpia a fed.serveis@ccoo.cat

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud  #iSaludProuRepressióSindical

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical

El sindicato no comparte ninguna de las propuestas planteadas por la Dirección de Caixabank y cree que no hay ninguna razón que las justifique

La Dirección de Caixabank pretende reestructurar la entidad con medidas traumáticas

reestructuración caixabank

La Dirección de Caixabank ha planteado, en la mesa de negociación que se ha reunido hoy, un total de 2.157 despidos, de los cuales 1.913 serían en la plantilla de la red de oficinas, sin afectación al territorio de Barcelona ni Teruel. El plan incluye el cierre de 793 oficinas y la ampliación del número de oficinas store hasta 700. También quieren modificar el horario para todas las oficinas, incluyendo dos tardes de apertura, los martes y jueves, del 15 se septiembre al 30 de junio.

Normes de cotització i pensions públiques - SMI 2019

CCOO ha solicitado que se retiren de la negociación los artículos que permiten la aplicación unilateral en caso de no llegar a acuerdo

Reestructuración CaixaBank: ni la forma ni el fondo

caixabank

La dirección convocó este jueves 10 de enero la primera reunión para abordar la “Reestructuración de CaixaBank”. Para CaixaBank esta reunión era una simple formalidad, ya que en el Convenio Colectivo se establecio que antes de acudir a los procedimientos legales previstos en los artículos 40, 41 y 51 del Estatuto de los Trabajadores se debe abrir un periodo previo de negociación para buscar las fórmulas que permitan minimizar el impacto de cualquier proceso de reestructuración. A partir de aquí la formalidad exige marcar un calendario de reuniones que se han concretado en los jueves.