La Direcció de Banc Sabadell evidencia mala fe negociadora i falta de respecte al procés de negociació

A la reunió del 7 de setembre, on el Banc ha explicat l'informe tècnic que hauria de justificar aquest ERO, CCOO hem exigit a l'empresa disculpes i una rectificació per les filtracions aparegudes en premsa (afectacions, empreses de recol·locació...) i que no van esmentar en la primera reunió, la qual cosa demostra que l'empresa no negocia de bona fe.

- - - - - - - - -

ERE Banco Sabadell: La Dirección evidencia mala fe negociadora y falta de respeto al proceso de negociación

En la reunión del 7 de setiembre, donde el Banco ha explicado el informe técnico que debería justificar este ERE, CCOO ha exigido a la empresa disculpas y una rectificación por las filtraciones aparecidas en prensa (afectaciones, empresas de recolocación...) y que no mencionaron en la primera reunión, lo que demuestra que la empresa no negocia de buena fe.

ERO del Banc Sabadell: 1.900 persones afectades és un insult a tota la plantilla

Avui 2 de setembre ha tingut lloc la primera reunió del període previ de la negociació de l'ERO anunciat pel Banc Sabadell, on la Direcció pretén que afecti 1.900 persones del Banc (no filials).

CCOO diu no a l´ERO del Banc Sabadell

Banc Sabadell acaba de comunicar oficialment a la Representació Legal dels Treballadors i Treballadores del Banc (RLT) i a la plantilla la posada en marxa d'un procediment d'acomiadament col·lectiu, així com de mobilitat geogràfica i modificació substancial de les condicions de treball que afectarà la totalitat dels centres de treball de l'empresa. Tot això sense que s'hagin concretat el nombre de persones afectades.

#AraToca 14J Apujar SMI Derogar ReformesLaborals

Mobilització davant Delegació del Govern a Catalunya (Mallorca 278, BCN)

Convocatòria confederal dins les mobilitzacions sostingudes per l’increment de l’SMI i derogació de les Reformes Laborals.

14 de juliol: dia de la Visibilitat No Binària: Una reivindicació de tots, totes i todes

Des de CCOO continuarem donant suport a la diversitat de la nostra societat, i no permeten qualsevol mena de discriminació a la feina per raons de diversitat sexual o de gènere.

------

Desde CCOO continuaremos dando soporte a la diversidad de nuestra sociedad, y no permitiremos cualquier tipo de discriminación en el trabajo por razones de diversidad sexual o de genero.

Sindicats i CaixaBank signen el millor acord d´ERO en el sector financer

Després de mesos d'àrdues negociacions, la Representació Laboral dels Treballadors ha aconseguit transformar l'ERO més salvatge de la història de el sector financer espanyol en el millor del moment. El seu cavall de batalla en la negociació ha estat eliminar la forçositat de les extincions de contracte. Les 8.291 sortides plantejades inicialment per la Direcció, han acabat reduint-se a un màxim de 6.452 extincions voluntàries.