Jornada federal 19 de novembre en motiu del #25N

"Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

El 19 de novembre la Federació de Serveis vam organitzar la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació" per commemorar el 25N, Dia internacional per l'erradicació de les violències masclistes.

Jornada Federació Serveis CCOO Catalunya 19 de novembre de 2018

Vídeo dedicat a Clara Campoamor i al 85è aniversari del dret de vot de les dones que es commemora des del 19 de noviembre de 1933

"La libertad se aprende ejerciéndola" Clara Campoamor 1 d'octubre de 1931.

Dilluns, 19 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16)

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya organitza la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

Amb motiu del proper 25 de Novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, CCOO de Serveis organitza unes jornades per donar eines a les delegades i delegats que responguin al compromís i treball que realitza tot l'any el sindicat des de les empreses per tal d?abordar i erradicar l'assetjament sexual i per raó de sexe, fent exercir i millorant els drets de les dones que pateixen i han patit violència masclista.

Barcelona 13 de setembre de 2018 - CCBI Convenció franquiciats Burger King

BURGER KING #NOalsAcomiadaments #ProuRepressióSindical

Concentració #13S @CCOO davant CCBI a la convenció de franquiciats del Burger King #ReiDeLaPrecariedad #ReiDeLaPrecarietat #KingPrecarity Per la llibertat sindical contra la repressió del dret fonamental a sindicar-se.

Inicio del proceso electoral en el sector financiero

Las plantillas del sector financiero en CLM votarán dentro de un proceso de reestructuración que parece no terminar

Inicio del proceso electoral en el Sector Financiero, donde 6.000 empleados y empleadas irán a las urnas para elegir sus representantes sindicales para los próximos 4 años. Se trata de un sector en continua reestructuración, que arrastra los efectos de la crisis y afectado por las externalizaciones, las fusiones bancarias y la digitalización; que ya se ha dejado en este periodo unos 1.000 empleos en la región.

elecciones sector financiero