Dijous 25/04 nova reunió entre direcció i representants de la plantilla

Més de 3.000 empleats i empleades de CaixaBank surten al carrer per mostrar el rebuig absolut a les retallades proposades per la direcció

#NoEROCaixaBank #NoALaPurgaEnCaixaBank

Més de 3.000 empleats i empleades es van manifestar ahir, 24 d’abril, en les diferents direccions territorials del banc i els serveis centrals de Barcelona. D’aquesta manera i amb el lema #NOaLaPurga, la plantilla de CaixaBank va manifestar el seu absolut rebuig a totes les retallades que pretén dur a terme la direcció de l’entitat.

>> Galeria de fotos

CCOO es torna a mobilitzar en rebuig de les mesures forçoses de l'ERO de Caixabank

CCOO NO ERE a Caixabank #IndignAcción

No n'hi ha prou amb retirar les extincions forçoses, és necessari evitar una purga amb la mobilitat forçosa. La plantilla de CaixaBank segueix sota l'amenaça de mobilitats forçoses i canvis de les seves condicions laborals. Per això, tota la plantilla de CaixaBank es mobilitzarà avui, 24 d'abril, per manifestar el seu més absolut rebuig.

Avui hi haurà concentracions a les 17h en els Serveis Centrals de Barcelona i en totes les Direccions territorials:

Barcelona: Avinguda Diagonal, 621-629.
Girona: C/Creu, 31.
Lleida: Pl. la Sal 5-6.
Tarragona: Rambla Nova, 100

Negociació Conveni Col·lectiu Entitats Financeres de Crèdit

LA PATRONAL DE LES EXCUSES

Dijous passat dia 11 d'abril celebrem una nova reunió de la taula negociadora del conveni col·lectiu d'Establiments Financers de Crèdit.

Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Info SALUT LABORAL 28 d'abril de 2019

SI ETS PENSIONISTA AMB AFILIACIÓ A CCOO, T´INTERESSA!

SI VAS COTITZAR A LES MUTUALITATS LABORALS ABANS 1.1.79

Renda 2018 - Mutualitats laborals abans 1.1.79

El passat 3 d’abril CCOO Serveis va realitzar una jornada informativa sobre la repercussió que té a la declaració de renda la sentència del Tribunal Econòmic Administratiu Central referent a les persones que van cotitzar abans de l’1.1.79 a les mutualitats laborals.

>> Per a més informació o ajut en el tràmit, com a persona afiliada posat en contacte amb la teva secció sindical de CCOO.

>> Fes la RENDA 2018 amb CCOO incloent la minoració de les cotitzacions a les MUTUALITATS LABORALS

#RDL62019 #RDL82019 #ElQueÉsTeuÉsTeu T´interessa! @CCOO t´ho expliquem