Tornar al passat o mirar cap al futur?

Teletreball Teletrabajo Igualtat Igualdad Negociació Col·lectiva Negociación Colectiva

Teletreballar no és conciliar; exigeix recursos per a conciliar. Aposta per la Negociació Col·lectiva. #TeletreballarNoÉsConciliar

Apostem per un #teletrabajo que no ens faci recular en igualtat. No ho permetis. #NegociaciónColectiva #NegociacióCollectiva

#COVID19 #CORONAVIRUS

Informació sobre el COVID19 - CCOO

#COVID19 #CORONAVIRUS

HAS DE SABER QUE ... DEBES SABER QUE...

Està prohibit realitzar hores extres durant un ERTO

Está prohibido realizar horas extras durante un ERTE

>> Comunicat Està prohibit realitzar hores extres durant un ERTO -pdf català-castellano-

>> Si estàs treballant, tínteressa:

>>Totes les empreses han de prevenir els contagis de la COVID19

>> Guia d’intervenció sindical per preservar la salut en la represa de l'activitat en les empreses

TOTA LA INFORMACIÓ DE CCOO QUE PUGUIS NECESSITAR, la trobaràs recollida en els següents llocs web de CCOO:

>> En defensa de les treballadores i els treballadors davant la crisi sanitària, laboral, social i econòmica

>> Documentació tècnica relacionada amb la crisi del coronavirus

http://www.ccoo.cat .  https://www.ccoo.es/  - .https://www.ccoo-servicios.es/

inici 16/03/20

#COVID19 #precarietat #riders
L’ERTO a Burger King, repercuteix la precarietat
Víctor J. Muñoz (delegat de CCOO Serveis de Burger King) explica a @radiocornella les conseqüències de l’ERTO i el servei essencial (repartidors i manca de seguretat sanitària) davant #COVID19 i com repercuteixen les condicions laborals precàries de l’empresa i les del sector de la “restauració moderna - menjar ràpid” davant el #COVID19 . ”plou sobre mullat... @BurgerKing @ccooburgerking @serviciosccoo @ccoo_bll_apag @ccoocatalunya #precarietat #riders #primersalvarvides.

Està a les teves mans: en el comerç, compleix amb la teva responsabilitat

Desecalada covid19 nova normalitat nueva normalidad Està en tus manos Està a les teves mans

L'acció responsable de cada persona és el que fa forta la societat per enfrontar-se a un repte de la magnitud de la pandèmia que estem vivint.

- - - - - -

Está en tus manos: en el comercio, cumple con tu responsabilidad

La acción responsable de cada persona es lo que hace fuerte a la sociedad para enfrentarse a un reto de la magnitud de la pandemia que estamos viviendo.

TS: els permisos retribuïts es concedeixen per al seu gaudi en dies laborables

En la sentència 229/2020, la Sala del Social del Tribunal Suprem ha resolt a favor de la demanda que va presentar CCOO Serveis sol·licitant que els permisos retribuïts (excepte el de matrimoni) fossin gaudits íntegrament en dies laborables.

Aquest estiu aposta per la proximitat. Aposta per la nostra hostaleria

#TurismeDeProximitat #ApostaPerLHostaleria

#TurismoDeCerca #ApuestaPorLaHostelería

El Tribunal Suprem afirma que els permisos retribuïts es concedeixen per al seu gaudi en dies laborables

La sentència 257/2020 de la Sala del Social de l'Tribunal Suprem ha resolt a favor de CCOO Serveis i FeSMC-UGT, sostenint que si el fet causant d'un permís retribuït té lloc en un dia no laborable, el dia en què es s'inicia aquest permís és primer dia laborable després del fet causant.