El Banc ha de rebaixar de manera considerable la xifra d´afectació perquè la negociació sigui possible

Aquesta mesura, al costat d'unes condicions econòmiques de sortides atractives per a prejubilacions i baixes incentivades farà possible que l'adhesió a aquest ERO sigui voluntària.

Intervención de CCOO en la reunión de 28/09/2021

PROPERES ACCIONS A BANC SABADELL:

Dijous 30 de setembre Concentració de 19 a 20 hores Plaça Sant Roc de SABADELL

4 d'octubre, 15 minuts de VAGA - de 10 a 10.15 hores

5 d'octubre, 60 minuts de VAGA - de 10 a 11 hores

6 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA - Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN

8 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA - Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN

El Banc menteix per justificar l´ERO i a més les condicions econòmiques anunciades són vergonyoses

A la reunió d'avui dimecres, CCOO hem rebatut l'Informe Tècnic que ha presentat el Banc. Les causes que al·leguen no justifiquen en absolut aquest ERO ni el volum de plantilla excedent informat. A més, en aquesta reunió, el Banc ha presentat unes condicions econòmiques de sortida per a cada un dels col·lectius afectats que són una veritable presa de pèl. Si Banc Sabadell vol fer el pitjor ERO de la història de el sector financer, CCOO no ho tolerarem.

La plantilla del Banc Sabadell es mobilitza contra l´ERO

CCOO, junt a les altres sis organitzacions sindicals presents a l’entitat a Catalunya, es concentraran davant Banc Sabadell el proper 23 de setembre a Sabadell i el 28 a Barcelona en defensa dels llocs de treball i per rebutjar l’ERO salvatge.

La plantilla del Banco Sabadell se moviliza contra el ERE

CCOO, junto a las otras seis organizaciones sindicales presentes en la entidad en Catalunya, se concentrarán ante Banco Sabadell el próximo 23 de septiembre en Sabadell y el 28 en Barcelona en defensa de los puestos de trabajo y para rechazar la ERE salvaje.

Dijous 23 de setembre de 10 a 12 hores davant la seu de Banc Sabadell de Plaça de Catalunya de Sabadell

Dimarts 28 de setembre de 10 a 12 hores davant la seu de Banc Sabadell de Diagonal, 407 (cantonada Balmes) de Barcelona

Banc Sabadell lliura a la Representació Legal dels Treballadors l´informe tècnic i anuncia uns criteris d´afectació insultants

A la reunió d'avui dijous, la primera del període formal de la negociació l'ERO, la Direcció de Banc ha lliurat als membres de la Taula de Negociació l'informe tècnic complet que hauria de justificar un ERO. Informe de què ja va fer un avenç i què CCOO va poder desmuntar els seus arguments.

- - - - - -

Banco Sabadell entrega a la RLT el informe técnico y anuncia unos criterios de afectación insultantes

En la reunión de hoy jueves, la primera del periodo formal de la negociación del ERE, la Dirección del Banco ha entregado a los miembros de la Mesa de Negociación el informe técnico completo que debería justificar un ERE. Informe del que ya hizo un avance y del que CCOO pudo desmontar sus argumentos.

La Direcció de Banc Sabadell ni té voluntat de negociació ni se l´espera

La Dirección de Banco Sabadell ni tiene voluntad de negociación ni se le espera

ERO Banco Sabadell

CCOO vam presentar alternatives per evitar l´ERO i rebutgem parlar de recol·locacions