Info SALUT LABORAL 03/19

Informació d'interès sindical:

• Toxicitat Tickets compra: orientacions per a l?actuació sindical
  • Psicosocials: Pautes per l?acció sindical
  • Contingències comuns: supressió del règim col·laboració de les Empreses en la gestió del de la Seguretat Social
  • Se suspèn el Bonus per baixa sinistralitat en les empreses, fins a la seva revisió en 2019.
  • CAMPANYES CCOO: Reconeixement MALALTIES PROFESSIONALS en les cambreres de pisos Els teus DRETS, la millor MEDICINA - Tus DERECHOS, la mejor MEDICINA Campanya CONSUM DE FÀRMACS en cambreres de pis per pal·liar el dolor

VÍDEOS #8MCadaDia #EnsPlantem

#8M d'empreses de Serveis #8M a Barcelona

#8MCadaDia #EnsPlantem @ccoo_serveiscat 8 de març

PROU bretxes
PROU violències
PROU desigualtats

#8MarçCadaDia #EnsPlantem

8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

>> Prou bretxes, violències i desigualtats! (+informació)
La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
- Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

Per motius excepcionals i elevada feminització dels propis sectors, la Federació de Servicios estatal fa una convocatòria per a Contact Center de 24 hores de vaga. >> Comunicat de la convocatòria de Contact Center

CCOO obté el recolzament majoritari dels treballadors i treballadores del sector amb un 53,36 % dels vots

CCOO guanya, per SETENA vegada, les eleccions sindicals a les entitats bancàries a Catalunya

CCOO ha obtingut un  53,36 % dels vots emesos (159 representants de 298 en total) en  les eleccions sindicals realitzades avui 13 de febrer al sector de Banca a Catalunya, així com a tot l'estat. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis de CCOO Catalunya revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2015, 2010, 2006, 2002, 1998 i 1994), assolint la majoria en els bancs que han celebrat eleccions.

#Readmissió_5_iSalud #Readmisión_5_iSalud

CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindi

L'empresa iSalut dedicada a la venda d'assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact, Mapfre entre altres) va acomiadar a l'inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l'article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissió!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el >> CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una còpia a fed.serveis@ccoo.cat

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud  #iSaludProuRepressióSindical

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical

El sindicato no comparte ninguna de las propuestas planteadas por la Dirección de Caixabank y cree que no hay ninguna razón que las justifique

La Dirección de Caixabank pretende reestructurar la entidad con medidas traumáticas

reestructuración caixabank

La Dirección de Caixabank ha planteado, en la mesa de negociación que se ha reunido hoy, un total de 2.157 despidos, de los cuales 1.913 serían en la plantilla de la red de oficinas, sin afectación al territorio de Barcelona ni Teruel. El plan incluye el cierre de 793 oficinas y la ampliación del número de oficinas store hasta 700. También quieren modificar el horario para todas las oficinas, incluyendo dos tardes de apertura, los martes y jueves, del 15 se septiembre al 30 de junio.