Calendari laboral per a l´any 2022 a Catalunya

#29juny #VAGA a @caixabank segona jornada de VAGA per recordar

La direcció ha de rectificar! seguiment de la 2a jornada de vaga a CaixaBank, tancament oficines superior al 90% i baixada de l'activitat superior al 95%, Moltes comunitats amb tancaments del 100%.

La dirección ha de rectificar! Seguimiento de la #29junioHuelgaCaixaBank : cierre oficinas superior al 90% y bajada de actividad superior al 95%. Muchas comunidades con cierres del 100%.

#TodxsSomosCaixaBank

#TotsTotesSomCaixaBank

28 de juny - Orgull de ser. Un tot que suma

Aquest Dia de l'Orgull LGTBI + de 2021 en què recuperem els carrers respectant totes les mesures de seguretat, des de CCOO reiterem les nostres propostes, recollides en la Plataforma reivindicativa de drets LGTBI +, i reclamem amb ella mesures que garanteixin la igualtat efectiva de tota la comunitat LGTBI +.

28 de junio - Orgullo de ser. Un todo que suma

Este Día del Orgullo LGTBI+ de 2021 en que recuperamos las calles respetando todas las medidas de seguridad, desde CCOO reiteramos nuestras propuestas, recogidas en la Plataforma reivindicativa de derechos LGTBI+, y reclamamos con ella medidas que garanticen la igualdad efectiva de toda la comunidad LGTBI+.

#Caixabank LA PLANTILLA HO TÉ CLAR: NO A LA FORÇOSITAT! - 29 DE JUNY - VAGA

Aquest és el mantra de la Direcció. Segueixen obstinats amb la "forçositat" com a mitjà per arribar a les 8.291 sortides.

- - - - - -

#CaixaBank LA PLANTILLA LO TIENE CLARO: ¡NO A LA FORZOSIDAD! - 29 DE JUNIO - HUELGA

Este es el mantra de la Dirección. Siguen obstinados con la “forzosidad” como medio para llegar a las 8.291 salidas.

29 de JUNY - VAGA - Concentració davant torres de Diagonal a les 10 hores.

29 de JUNIO - HUELGA - Concentración ante torres de Diagonal a las 10 horas.

PEL TEU FUTUR! El 22 de juny

ÈXIT de la VAGA a CaixaBank

Més del 70 % de realització i una caiguda de l'activitat de l'entitat en més d'un 90 %. Una jornada històrica de VAGA a CaixaBank.

>> Concentració de 10 a 12 hores davant les torres de l’entitat a Diagonal, 621-629 Barcelona

9a campanya #XAS Xarxa d´Acció Solidària @CCOO #Solidaritat

9a Campanya de Recollida de Material Escolar del 15 de juny a 15 de setembre als locals de CCOO de Catalunya

Volem contribuir per garantir a totes les nenes i a tots els nens l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat.

9a Campanya de Recollida de Material Escolar del 15 de junio a 15 de setiembre en los locales de CCOO de Catalunya.

Queremos contribuir para garantizar a todas las niñas y todos los niños la oportunidad de desarrollar sus estudios en dignidad e igualdad.