Por primera vez, ha podido votar toda la plantilla.

CCOO gana las elecciones en Kutxabank

datos elecciones

Kutxabank ha celebrado las elecciones sindicales en las que por primera vez, gracias a un acuerdo de todos los sindicatos presentes en el banco y la propia empresa, ha podido votar toda la plantilla. CCOO ha obtenido 42 representantes,  un 31,8% del total y se mantiene como primera fuerza sindical en la entidad.

En CaixaBank no sobra plantilla

caixabank

El nuevo Plan Estratégico contempla el cierre de 821 oficinas, pero CCOO pensamos que no sobra plantilla en CaixaBank. Hace mucho tiempo que las oficinas están bajo mínimos en cuanto a personal, y eso lo soportamos las personas que trabajamos y también la clientela.

Instruccions publicades per l'AEAT per a la regularització IRPF en les prestacions de Maternitat i Paternitat

El Ministeri d'Hisenda ha fet públic el procediment que l'Agència Tributària ha engegat per donar compliment a la Sentència del Tribunal Suprem de 3 d'octubre de 2018, que fixa com a doctrina legal que "Les prestacions públiques per maternitat percebudes de la Seguretat Social estan exemptes de l?Impost sobre la Renda de les Persones Físiques".

ELECCIONS SINDICALS

CCOO guanya, una vegada més, les eleccions al sector d'estalvi a Catalunya

CCOO ha guanyat les eleccions sindicals realitzades el 28 de novembre al sector de caixes d'estalvi a Catalunya, així com a tot l'estat. CCOO ha obtingut 76 representants (41,30%) dels 184 escollits. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2014, 2010, 2006, 2002, 1998 i 1994), assolint la majoria en les caixes que han celebrat eleccions.

Jornada federal 19 de novembre en motiu del #25N

"Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

El 19 de novembre la Federació de Serveis vam organitzar la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació" per commemorar el 25N, Dia internacional per l'erradicació de les violències masclistes.

Jornada Federació Serveis CCOO Catalunya 19 de novembre de 2018

Vídeo dedicat a Clara Campoamor i al 85è aniversari del dret de vot de les dones que es commemora des del 19 de noviembre de 1933

"La libertad se aprende ejerciéndola" Clara Campoamor 1 d'octubre de 1931.