Madrid, 8, 9 i 10 de juny de 2021

Realitzat el III Congreso de la Federació de Servicios de CCOO

S'ha realitzat el III Congreso de Federación Servicios amb la participació 250 delegats i delegades, 44 de la Federació de Catalunya encapçalada pel nostre secretari general Ramón González Monroy qui va intervenir en el Informe Balanç.

Realizado el III Congreso de Federación Servicios con la participación 250 delegados y delegadas, 44 de la Federació de Catalunya encabezada por nuestro secretario general Ramón González Monroy quien intervino en el Informe Balance.

Acord en l´ERO de BBVA que rebaixa en 863 les persones afectades

S’ha aconseguit un acord en l’ERO plantejat al BBVA que rebaixa l'afectació per sota de les 3.000 persones, aconsegueix la major adscripció voluntària i sense clàusula d'equilibri generacional. Un text que es desmarca molt positivament als signats en els últims temps en el sector i que marca el camí dels que seguiran a aquest.

- - - - - -

Alcanzado acuerdo en el ERE de BBVA que rebaja en 863 las personas afectadas

Conseguimos un acuerdo que rebaja la afectación por debajo de las 3.000 personas, consigue la mayor adscripción voluntaria y sin cláusula de equilibrio generacional. Un texto que se desmarca muy positivamente de los firmados en los últimos tiempos en el sector y que marca el camino de los que van a seguir a éste.

L´èxit de l´aturada de la plantilla de CaixaBank aconsegueix una pròrroga en la negociació

Un 86,7% de la plantilla a secundat l'aturada parcial a CaixaBank, que ha donat ja el seu primer resultat: es prorroga el període de negociació, que finalitzava aquest dijous, fins al dia 29 de juny.

- - - - - -

Tots els sindicats han decidit desconvocar la vaga anunciada per a aquest dimecres 9 de juny, com a gest de la nostra bona fe negociadora.

Todos los sindicatos han decidido desconvocar la huelga anunciada para este miércoles 9 de junio, como gesto de nuestra buena fe negociadora.

2J JORNADA HISTÒRICA de mobilització en el sector financer

Seguiment massiu de la vaga a BBVA i de l'aturada parcial a CaixaBank

Seguimiento masivo de la huelga en BBVA y del paro parcial en CaixaBank

MOBILITZACIONS CaixaBank:

- 7 DE JUNY ATURADA D’1 HORA (11.00 a 12:00)

- 9 DE JUNY VAGA GENERAL (Dia 10 darrer dia de període formal de negociació)

El Govern prorroga els ERTOS, mesures de protecció i el Pla MECUIDA

Real Decreto-ley 11/2021, de 27 de mayo, sobre medidas urgentes para la defensa del empleo, la reactivación económica y la protección de los trabajadores autónomos (BOE, 28 de maig de 2021)

Inclou les matèries següents: pròrroga d'ERTO (fins 30 de setembre) i de mesures de protecció de persones treballadores / Protecció de treballadores i treballadors autònoms / Aplicació d'ERTO a persones amb contracte fix discontinu / Renovació per universitats dels contractes de professorat associat / Pròrroga de la regulació del Pla Mecuida / etc.

>> Informativo especial para persones trabajadoras con contrato fijo discontinuo y de temporada (PDF)

28 de maig - DIA INTERNACIONAL D´ACCIÓ PER LA SALUT DE LES DONES

#28M Dia d’Acció per la Salut de les Dones #IgualtatÉsSalut