Dilluns, 19 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16)

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya organitza la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

Amb motiu del proper 25 de Novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, CCOO de Serveis organitza unes jornades per donar eines a les delegades i delegats que responguin al compromís i treball que realitza tot l'any el sindicat des de les empreses per tal d?abordar i erradicar l'assetjament sexual i per raó de sexe, fent exercir i millorant els drets de les dones que pateixen i han patit violència masclista.

Barcelona 13 de setembre de 2018 - CCBI Convenció franquiciats Burger King

BURGER KING #NOalsAcomiadaments #ProuRepressióSindical

Concentració #13S @CCOO davant CCBI a la convenció de franquiciats del Burger King #ReiDeLaPrecariedad #ReiDeLaPrecarietat #KingPrecarity Per la llibertat sindical contra la repressió del dret fonamental a sindicar-se.

Inicio del proceso electoral en el sector financiero

Las plantillas del sector financiero en CLM votarán dentro de un proceso de reestructuración que parece no terminar

Inicio del proceso electoral en el Sector Financiero, donde 6.000 empleados y empleadas irán a las urnas para elegir sus representantes sindicales para los próximos 4 años. Se trata de un sector en continua reestructuración, que arrastra los efectos de la crisis y afectado por las externalizaciones, las fusiones bancarias y la digitalización; que ya se ha dejado en este periodo unos 1.000 empleos en la región.

elecciones sector financiero

Septiembre viene cargado de novedades en Banco Santander

El próximo 17 de septiembre arranca la implantación del Horario de las oficinas Smart Red en Banco Santander para determinadass figuras comerciales. CCOO va a garantizar el cumplimiento del acuerdo firmado el pasado mes de julio, y no consentiremos ningún tipo de abuso en su aplicación.

Calendari Laboral per a l'any 2019 a Catalunya

Calendari de Festes laborals 2019 amb festes locals (14 localitats amb més població de Catalunya): DOGC  Núm. 7677 - 2.8.2018

Calendario por comunidades autónomas - BOE del 20 d'octubre de 2018