Archivado en Nota de prensa, Union Intercom. Santiago Barbanza

Proyecto Hombre

A Inspección de Traballo obriga a Fundación a pagalles aos traballadores/as uns 14.000 euros en concepto de salarios e cotizacións sociais

CCOO denuncia a explotación laboral en Proxecto Home Galicia

Comisións Obreiras (CCOO) denuncia explotación laboral na Fundación Monte do Gozo (Proxecto Home Galicia) e reproba que a dirección utilice as persoas usuarias como «reféns» para presionar os seus propios traballadores e traballadoras. Segundo CCOO, ante a crecente mobilización interna en defensa dos dereitos laborais, a dirección da fundación reaccionou pechando dous centros de traballo, causando un grave prexuízo tanto ao seu persoal como ás persoas usuarias.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

Tras detectar irregularidades laborais, CCOO instou a empresa a solucionalas. Ante a súa negativa, o sindicato puxo os feitos en coñecemento da Inspección de Traballo. Tras estudar o caso, a autoridade laboral obrigou a Fundación a pagalles aos traballadores e traballadoras uns 14.000 euros en concepto de salarios e cotizacións sociais non percibidos durante as baixas médicas.

A Fundación reaccionou con máis represión contra o seu persoal, malia que iso implicase prexudicar as persoas usuarias. Concretamente, Proxecto Home Galicia pechou na última semana os centros de Lugo e de Pontevedra, obrigando o persoal afectado a recolocarse en Santiago de Compostela ou Vigo. Esta medida provocou que a fundación non poida atender o mesmo número de persoas usuarias, polo que xa as está a derivar a outros centros situados fóra de Galicia.

Para CCOO é «intolerable» que Proxecto Home se aproveite das persoas usuarias para «chantaxear» os seus propios traballadores e traballadoras, «persoal moi cualificado que realiza un labor social fundamental».

A Fundación Monte do Gozo - Proxecto Home ten como obxectivo principal a atención a persoas con diferentes adiccións. En Galicia conta con dous centros en Santiago de Compostela, un en Oleiros, un en Ourense e outro en Vigo.