Arquivado en Comunicats
NORMATIVA INTERNA I
Comunicat
Quantes vegades no hem comentat o hem sentit és que si féssim tot el que diu la Normativa Interna no podríem donar el servei que ens demana el nostre client...
Quantes vegades no hem comentat o hem sentit
és que si féssim tot el que diu la Normativa Interna no podríem donar el servei que ens demana el nostre client.
Si bé això pot ser cert en molts casos, no podem oblidar que la Normativa Interna SÍ existeix i que és dobligat compliment. Més encara, que el NO compliment daquesta normativa és justament allò que pot repercutir sobre la nostra carrera professional, o, dit duna altra manera, lúnic argument que cal per a sancionar-nos.
No volem crear paranoies ni pors injustificades, però hem de ser conscients que si en les operacions que fem eludim en algun punt- la Normativa Interna i acaben per tenir algun problema (que el client es torni un morós, per exemple), ens tiraran la Normativa pels morros.
Sabem que hi haurà molta gent que pensarà: doncs jo porto molts anys i mai no mha passat res ; malauradament cada vegada més estem veient (i parlem amb coneixement de causa) que en molts casos la trajectòria professional no serveix de gaire, és a dir, que cada dia comencem de zero i que si tenim un problema de poc servirà que haguem estat immaculats durant molts anys.
A partir davui volem començar a comentar-vos algunes operatòries que es realitzen habitualment i que segons la Normativa Interna de CEP (o daltres lleis que ens puguin afectar
Empleat: Necessitaria autoritzar aquest descobert ....
Cap doficina o Interventor: Utilitza el meu número dempleat i el meu número secret
..
Cada treballador/treballadora és responsable de loperació que autoritza. Si la Caixa no ha donat un nivell dautorització suficient a un terminalista per realitzar una operació, nosaltres no hem danar més enllà i fer allò que no ha fet la Direcció, i no hem dautoritzar cap operatòria que no ens permeti el nostre nivell. Si habitualment autoritzem operacions que no ens pertoquen, o bé deixem de fer-ho, o bé cal que ens augmentin el nivell dautorització.
NO HEM de CONÈIXER el NÚMERO dEMPLEAT del CAP i MENYS ENCARA el SEU NÚMERO SECRET.
A part daixò hem de pensar que quan sobre el terminal queda assignat el nostre número dempleat i totes les operacions sens imputaran a nosaltres. Seria convenient, quan sortim a esmorzar o a fer alguna diligència, que tanquéssim el lloc de treball.
En posteriors comunicats volem continuar avançant per aquest camí i tractar daltres temes dinterès per a tots, que cada dia ens hem denfrontar amb el remolí quotidià de la feina, i amb lamenaça sempre latent de la Normativa Interna.
Si tens algun dubte sobre alguna operatòria que ehas de realitzar no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres, a qualsevol de les nostres adreces de correu electrònic: ccoo@caixapenedes.com o bé ccoocep@yahoo.es>br<
20 de juny del 2006 com. 19/06
(Veure en PDF)
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Alcanzado ACUERDO en el proceso de integración de Targobank y Cemcice en Abanca
Ciberamenazas y fraudes. ¿Los conoces?
Plan de Igualdad Grupo Alsea
Acuerdo Laboral de ámbito Estatal para el sector de Hostelería (ALEH)