Arquivado en Comunicats
La pujada de les comissions, una decisió oportuna?
Pujar les comissions als nostres clients pot ser una mesura contraproduent
Diversos companys i companyes shan adreçat al nostre Sindicat per a expressar-nos la seva perplexitat per la decisió de lEntitat dapujar (molt) les comissions de manteniment dels comptes.
La majoria considera que en temps de crisi com el que estem vivint, no resulta del tot adient prendre mesures daquests tipus. A CCOO, també pensem el mateix.
La comissió per manteniment ha passat en mig any de 3 a 5 euros. No en tots els casos, és cert. Si es compleixen certes condicions el client no veurà incrementada aquesta comissió. El que passa és que aquestes condicions van variant sense cap criteri lògic, de manera que mai sabem si el que avui diem al nostre client serà vigent demà.
Pel que fa als comptes de persones jurídiques la comissió de manteniment passa de 3 euros trimestrals a 5 euros mensuals. Un increment quasi bé del 500%!!! Si a més, aquestes societats tenen una llibreta de retencions, la cosa puja fins els 120.
En fi, tot plegat, una decisió molt discutible, i molt poc rendible, segons la nostra opinió.
Ara, les oficines, sense personal i cada vegada amb menys mitjans, rebran un reguitzell de queixes dels clients afectats, que sempiparán amb raó. Per no parlar de la repercussió pública que podria tenir una decisió com aquesta. En temps de crisi, la Caixa apuja considerablement les comissions de manteniment als seus clients. Titular que molt bé podria ser portada dalgun diari o altra mitjà de comunicació.
I creiem que no podem justificar aquesta pujada amb el tipus de servei que, actualment, estem donant a casa nostra: sense mitjans suficients, una organització deficient, amb unes directrius que canvien massa sovint, amb una burocràcia que ens ofega, amb una lentitud exasperant en la resolució dels temes. Com, doncs, amb aquestes mancances, podem ara apujar les comissions daquesta manera? Què guanya en qualitat de servei el nostre client, si veu com, per exemple, a la seva oficina cada vegada troba menys personal per atendrel i es multiplica el temps que ha de romandre en una cua interminable perquè latenguin? No, senyors de la Direcció, daquesta manera no recuperarem els clients tradicionals.
Així que no entenem a què ve aquesta pujada desorbitant de les comissions. No entenem com, en aquests moments de forta crisi, es poden prendre mesures tan impopulars com aquesta, a no ser que....
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Alcanzado ACUERDO en el proceso de integración de Targobank y Cemcice en Abanca
Ciberamenazas y fraudes. ¿Los conoces?
Plan de Igualdad Grupo Alsea
Acuerdo Laboral de ámbito Estatal para el sector de Hostelería (ALEH)