Archivado en Comunicats

Negociació del IV Conveni Col·lectiu

Telemàrqueting. ARA SÍ: Comença la Negociació

Els sindicats hem presentat les nostres plataformes reivindicatives i hem arrencat les primeres impressions de la patronal. >> Veure comunicat en PDF-26 març 2007-


Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , Contact Center (Telemarketing Contact Center) ,


pdf print pmail

En la reunió mantinguda el 27 de març de 2007 de la Taula Negociadora del Conveni Col·lectiu de Telemàrqueting, els diferents sindicats hem presentat les nostres plataformes reivindicatives i hem arrencat les primeres impressions de la patronal.


Des de COMFIA-CC.OO. hem exposat els temes que considerem prioritaris i que plantegem en la nostra plataforma per a aquesta negociació, que són:

    o Carrera Professional. Desenvolupament de la carrera professional. Redefinició de les funcions i categories.

    o Professionalització del sector. Amb la participació de tots: patronal, sindicats, Adm. Públiques, etc.

    o Retribucions Econòmiques. Increment de taules salarials que ens garanteixin el guany del poder adquisitiu, mantenint la clàusula de revisió. Mitja paga extraordinària més durant la vigència del conveni.

    o Estabilitat en l'ocupació. Augment dels percentatges de contractació a temps complet i augmentant els percentatges de la contractació indefinida.

    o Salut Laboral. Regular el temps entre cridada i cridada, control i limitació d'escoltes. Regulació del multiskill i/o polivalència.

    o Temps de Treball. Reducció de la jornada laboral. Tractament de festius, pauses, descansos, vacances i incapacitat transitòria.

    o Introducció de polítiques d'Igualtat, així com la instauració de mesures per a una millor conciliació de la vida familiar i laboral.


La Patronal ha reaccionat amb sorpresa. No entenen que fem propostes que suposen increments salarials i costos addicionals. Fins i tot han arribat a fer-nos culpables de la deslocalització del sector que estan portant a terme ells mateixos. Apel·len a la nostra responsabilitat però són incapaços de plantejar solucions reals, prova d'això és la proposta, que per primera vegada han lliurat per escrit, plena d'ambigüitats i imprecisions.

Des de COMFIA-CC.OO., creiem que aquest conveni, com tots els anteriors, estarà marcat per un gran desencontre en les postures inicials.

Com sempre, serà decisiva la capacitat que tinguem d'unir-nos per a fer entendre a la patronal, que:

la qualitat comporta professionalització.

només un sector de qualitat pot competir amb la deslocalització.

També hem de fer-los entendre que els treballadors i treballadores de telemàrqueting no renunciarem a les nostres reivindicacions.

La pròxima reunió se celebrarà el dia 17 d'abril…

…Esperem sigui fructífera.


Afília't a COMFIA-CCOO

Agrupació de Telemàrqueting COMFIA-CCOO

Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es