¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

CC.OO. Servizos gaña as eleccións sindicais en SANTIAGO ALTIA CONSULTORES

CC.OO. acada a maioría nas eleccións celebradas hoxe no centro de traballo de Santiago Altia Consultores. Dos 9 representantes elixidos 6 son de CC.OO. e 3 de UGT.
CC.OO. pasa de 3 a 6 representantes, UGT de 2 a 3 e CIG non logra presentar candidatura a pesar de ter a maioría no anterior comité con 4 representantes.
Resultado que o sindicato entende como un recoñecendo das traballadoras e traballadores da empresa ó traballo realizado por CCOO. que ademais é o primeiro sindicato do Sector na Comarca.
Desde CCOO queremos agradecer ás traballadoras e traballadores de Santiago Altia Consultores a confianza depositada nesta organización.

CCOO

UGT

CIG

STOP ERE en TRAGSA - 1.336 Despidos - #StopEreTragsa

De novo saímos á rúa o 2 de decembro diante do Parlamento de Galicia. Manifestámonos contra o maior #Ere no sector público a pesar de levar 35 anos consecutivos dando beneficios.

Segue en tempo real de 12:00 a 13:00 a concentración en Twitter @ServizosCCOO

Tamén en Facebook: https://www.facebook.com/ServizosCCOOO

O pasado 25 de novembro :

29 DE NOVEMBRO. Mobilizacións ante o Cumio de Nacións Unidas sobre o cambio climático

Dende a Federación de Servizos apoiamos as diversas mobilizacións e actos que se convoquen en toda Galicia en apoio das medidas contra o cambio climático e por un novo modelo produtivo que nos leve a unha economía verde e sostible.
É necesario un cambio de modelo productivo e enerxético que impulse o desenvolvemento das enerxías renovables, a mobilidade sostible, a rehabilitación enerxética de edificios, a reciclaxe de refugallo, sistemas de retorno de envases ou aforro e a eficiencia enerxética.

25 DE NOVEMBRO. Día Internacional pola Eliminación da Violencia contra as Mulleres.

CCOO e UGT convocan concentracións nas comarcas de Galicia pola mañá.
A Secretaría da Muller de CCOO de Galicia chama á cidadanía galega a participar nestas concentracións e tamén nos actos convocados pola Plataforma de Mulleres de Galicia.

Queremos concienciar a toda a sociedade sobre a insoportable extensión da violencia, de todas as violencias machistas: a que sofren as mulleres a mans das súas parellas ou ex-parellas, o acoso sexual e por razón de sexo no traballo, a intimidación na rúa, o acoso na Internet, o abusivo control con que son subxugadas as mozas e, en especial, as terribles consecuencias que estes ataques carrexan na saúde, a integridade, a dignidade e a vida laboral das mulleres.

Concentracións diante do Parlamento de Galicia en contra do ERE no Grupo Tragsa

CCOO, UGT e CSIF convocan as concentracións os días 25 de novembro de 2 de decembro ás 12:00 horas diante do Parlamento de Galicia

Galicia e CCOO, moi presentes na manifestación pola erradicación das violencias machistas

Pancarta da Plataforma Feminista Galega, da que forma parte CCOO

Centos de milleiros de persoas percorreron o pasado sábado as rúas de Madrid para denunciar a violencia machista e instar á adopción de medidas para erradicala. Nesta masiva marcha estiveron moi presentes Comisións Obreiras e Galicia. As diferentes estruturas do sindicato implicáronse activamente para que a manifestación fora un éxito.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...