¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

CCOO Servizos gaña as eleccións en Vigo MUTUA UNIVERSAL obtendo toda a representación

O mércores 22 de decembro tiveron lugar as votacións en Mutua Universal en Vigo, nas que participaban traballadores e traballadoras de Vilagarcía de Arousa e Vigo.

CCOO obtivo a totalidade da representación sindical, cun total de cinco representantes elexidos, encabezados por Carlos Vilariño.

A candidatura de CCOO foi a única que se presentou tras anularse a de UGT na proclamación provisional pola renuncia dun dos seus compoñentes, que non puido ser subsanada no prazo de 24 horas outorgado ad hoc pola mesa electoral para conseguir outro candidato.

Deste xeito, CCOO aumenta en dous o número de delegados respecto ao anterior mandato.

O traballo diario dos delegados e delegadas de CCOO en Mutua Universal foron determinantes para o apoio á candidatura. Dende CCOO queremos agradecer a todo o plantel de Vigo Mutua Universal a confianza depositada na nosa organización.

CCOO Servizos gaña as eleccións celebradas en A Coruña MUTUA MIDAT CICLOPS

CCOO gaña as eleccións celebradas o día 17 de dicembro no centro de traballo de A Coruña de MUTUA MIDAT CICLOPS con dous representantes elexidos dun total de tres. Presentanse tres candidadutas a dito proceso, tres persoas por CCOO e dúas como Grupo de traballadores/as independentes.

Dende CCOO queremos agradecer a toda o plantel de Mutua Midat Ciclops a confianza depositada na nosa organización.

CCOO Servizos gaña as eleccións celebradas en Ourense GRUPO CUEVAS

CCOO Servizos gaña as eleccións por segunda vez consecutiva en Ourense Grupo Cuevas con 9 representantes. Nesta ocasión unha parte da candidatura da CIG se integrou na de CCOO polo que esta última foi a única presentada.
Agradecemos a participación e a confianza posta na candidatura de CCOO

CCOO

CIG

CCOO Servizos gaña as eleccións en A Coruña MUTUA UNIVERSAL

CCOO gaña as eleccións celebradas o día 17 de dicembro no centro de traballo de A Coruña de Mutua Universal. CCOO pasa de non ter ningún representante, a unha delegada.

Parabéns para a nosa nova delegada Teresa. Dende CCOO queremos agradecer ás traballadoras/es de Mutua Universal, a confianza depositada na nosa organización.

De novo o 17 de decembro: #StopEreTragsa - 1.336 Despidos

De novo,  día 17 de decembro voltamos a saír á rúa, diante do Parlamento de Galicia, para denunciar un ERE que ameaza a 1.336 posto de traballo.

O 14 de outubro de 2015, a Sala do Social do Tribunal Supremo declarou axustado a dereito o ERE presentado polo Grupo Tragsa en contra do sentenciado pola Audiencia Nacional, que o declarara nulo por tres causas diferentes, permitindo así que a compañía poida despedir ata 1336 compañeiras e compañeiros (117 en Galicia).

CC.OO. Servizos gaña as eleccións sindicais en SANTIAGO ALTIA CONSULTORES

CC.OO. acada a maioría nas eleccións celebradas hoxe no centro de traballo de Santiago Altia Consultores. Dos 9 representantes elixidos 6 son de CC.OO. e 3 de UGT.
CC.OO. pasa de 3 a 6 representantes, UGT de 2 a 3 e CIG non logra presentar candidatura a pesar de ter a maioría no anterior comité con 4 representantes.
Resultado que o sindicato entende como un recoñecendo das traballadoras e traballadores da empresa ó traballo realizado por CCOO. que ademais é o primeiro sindicato do Sector na Comarca.
Desde CCOO queremos agradecer ás traballadoras e traballadores de Santiago Altia Consultores a confianza depositada nesta organización.

CCOO

UGT

CIG

Salut Laboral