Tardes festa Zona Contigo BBVA

Calculadora de tardes de festa BBVAContigo

Índex d'acords a BBVA

Acords BBVA ordenats per data i amb enllaços als documents

29-11-2021 Formació-BBVA Estatal

Mesa Comissió Mifid: CCOO reivindica que la Formació és Temps Efectiu de Treball

Ha passat un any i mig des de l'última Comissió. En aquest temps, marcat per la pandèmia, no hi ha hagut canvis rellevants en aquest apartat, normalitzant-se la realització d'exàmens on-line, atenent així la proposta de CCOO en l'última Comissió de Seguiment. No obstant això, la pressió sobre objectius i la reducció de personal a les oficines requereix que, ara, ens centrem en el QUAN.

Condicions Laborals-BBVA Estatal

MESA ACORD CSE-CONTIGO.DEFENSEM LA DIGNITAT PERSONAL I LA PROFESSIONALITAT

En data 11 de novembre s'ha reunit la Mesa de l'Acord CSE -CONTIGO. CCOO hem reiterat les propostes de la passada comissió i hem incidit, entre d'altres, en els següents temes:

Condiciones Laborales-BBVA Aragón

CCOO denuncia: No más agresiones a la plantilla!

Los trabajadores y trabajadoras de BBVA sufrimos las consecuencias del deterioro de imagen de la Banca, que se traduce en agresiones personales.

Registre de Jornada i BBVA Contigo-BBVA Estatal

CCOO informa sobre les Comissions de Seguiment del Registre de Jornada i Contigo. Negoci ha de complir els Acords Col.lectius.

Ahir es van celebrar les Comissions de Seguiment dels Acords de Registre de Jornada i CONTIGO i CSE. Les propostes més destacades plantejades per CCOO, han estat:

BBVA Contigo-BBVA Estatal

CCOO informa: del Contigo al CSE : només si tu vols

Ahir vam tenir coneixement a través de la nostra afiliació, de la posada en marxa d'una prova pilot dins de les Unitats Contigo, que consisteix en la integració de Gestors de Particulars Contigo en les Unitats CSE.

La Palma

CCOO con La Palma

Desde BBVA CCOO queremos mostrar nuestro apoyo y solidaridad a todo el pueblo de la Isla de Palma, la Isla Bonita, en especial a todos nuestros compañeros y compañeras de las Oficinas de Santa Cruz de La Palma, Los Llanos de Aridane, Breña Alta, Tazacorte y San Andrés y Sauces.

Salut Laboral- BBVA Estatal

A BBVA li agrada la jornada partida.....des de CCOO reclamem...¿on estan els menjadors?

L'augment de plantilla amb jornada partida (CSE, CONTIGO...) està evidenciant la falta d'un espai adequat i específic per a menjar a les Oficines. També ens trobem que, en alguns centres de treball, que existeixen menjadors no dimensionats a la plantilla en jornada partida. La solució no passa per establir torns per a menjar, perquè no sempre es disposa d'aquesta flexibilitat.

Destacades

CALENDARI LABORAL 2023

Consulta el Calendari Laboral del 2023 de la teva Comunitat o Ciutat Autònoma.

Calendari Laboral 2022

Consulta el Calendari Laboral del 2022 de la teva Comunitat o Ciutat Autònoma.

8 de juny : Acord en l'ERO de BBVA

Gràcies a la participació i implicació activa de la Plantilla, hem aconseguit un acord que rebaixa l'afectació per sota de 3.000 persones, que prioritza la voluntarietat i sense clàusula d'equilibri generacional.

Conveni Col.lectiu de Banca

En data, 29 de gener, s'ha signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca

Establiments Concertats 2018

S'ha publicat el llibre 2018, amb els establiments concertats per a l'adquisició d'articles amb descompte per a treballadores i treballadors de BBVA a la província de Barcelona, pertanyents al Economat Laboral de Banca