Archivado en Comunicats

29-11-2021 Formació-BBVA Estatal

Mesa Comissió Mifid: CCOO reivindica que la Formació és Temps Efectiu de Treball

Ha passat un any i mig des de l'última Comissió. En aquest temps, marcat per la pandèmia, no hi ha hagut canvis rellevants en aquest apartat, normalitzant-se la realització d'exàmens on-line, atenent així la proposta de CCOO en l'última Comissió de Seguiment. No obstant això, la pressió sobre objectius i la reducció de personal a les oficines requereix que, ara, ens centrem en el QUAN.

Este artículo se publicó originalmente en BBVA (Sección Sindical BBVA) ,

pdf print pmail

És necessari recordar que la FORMACIÓ és un DRET LABORAL i ha de realitzar-se dins de la jornada ordinària de les persones treballadores. Per això, hem manifestat que:

- El temps de formació obligatòria és Temps Efectiu de Treball. És un deure de BBVA establir un espai, dins de la jornada laboral, per a la formació. Per tant, requerim que:

*A la Xarxa es considerin les tardes dels dijous laborables temps per a formació.

* A les Unitats Contigo, CSE i Departaments sense atenció presencial al públic, s'estableixi un protocol de temps agendat mensualment, dins la jornada laboral, per a la realització de la formació requerida.

-S'estableixi clarament la diferenciació a Campus BBVA, per a poder discriminar la formació obligatòria de la formació voluntària.

- Ens congratulem que BBVA hagi aplicat mesures per a la identificació de la formació necessària en la contractació de productes, tal com es va comprometre en la passada Comissió.

-Finalment, i no menys important, hem insistit novament que l'oferta formativa reguladora sigui universal per a tota la plantilla, de manera que les persones que la realitzin, tot i que no sigui necessària per a la seva funció, s'emmarquin dins de l'Acord Mifid. Això té una rellevància especial arran de l'Acomiadament Col·lectiu on ha estat determinant la polivalència funcional.

Descargar Comunicado

Infórmate