Arquivado en Comunicats, beneficis socials
CCOO reclama a la Direcció una millora de les condicions com a clients
A la nostra Caixa, una de les queixes més persistents de tots els empleats/es, és el tracte que tenim com a clients...
...
Tots, lamentem tenir fora de la nostra Entitat
millors ofertes financeres que les que ens ofereix la nostra Direcció. Això
comporta que, moltes vegades, ens passem a la competència, tot millorant els
seus resultats. Sí, els beneficis de
la competència, els seus ratis, els seus volums, a costa dempobrir els
de la nostra empresa.
Són, doncs, més que lamentables aquests fets i només
demostren la manca de mires de la Direcció i, també, poca, molt poca
professionalitat, doncs prefereixen perdre o deixar de guanyar, que per
al fet és el mateix, que donar un millor tracte als seus empleats/es.
Senyors de la Direcció de Caixa Laietana, en el mon
financer sembla ser que quelcom està canviant en aquesta voràgine de
cobrar comissions per tot i ha tothom. Alguns estan aprenen a segmentar el
mercat volen afavorir, tot millorant-les, les condicions dels seus millors
clients. A casa nostra, seria bo que això comencés pels empleats/es que, de
sempre, hem estat, en aquest aspecte, tractats sense cap consideració.
Us adjuntem escrit plantejant a la Direcció que això
és una qüestió sense resoldre i que ja és hora que la Direcció rectifiqui i
millori les condicions que com a clients de la Caixa ens mereixem.
Mataró, 7 de març del 2006
Mataró, 7 de març del 2006
Sr. Vicenç Urrutia.
Cap de Recursos Caixa Laietana.
Senyor,
en
moltes ocasions ens hem adreçat a vostè per tal d'arribar a un acord amb
lEntitat, per a millorar les condicions que, com a clients, tenim el conjunt
dempleats/es a casa nostra.
Sempre
li hem comentat que el mercat, en molts casos, està oferint molt millors
condicions que les que la Caixa ens ofereix. Això comporta, donada la negativa
persistent de la Direcció a millorar les condicions, que cada dia més
empleats/es utilitzin els serveis financers daltres Entitats.
Aquesta
contradictòria situació, a part de la negativa propaganda que representa,
comporta, en primer lloc, que la competència engreixi els seus resultats i els
nostres quedin minvats. I, en segon lloc, un negatiu efecte moral per a tothom,
a l'haver danar a la competència per tal de millorar les condicions
particulars.
Actualment, moltes Entitats, s'estan replantejant la
qüestió de millorar les condicions als seus millors clients. És hora que la
Direcció entengui que els millors clients i els que mes bona propaganda els hi
podem fer som els propis empleats/es.
Per tant, sol·licitem a lEntitat, que millori les
condicions que, com a clients, tenim tots els empleats/es.
Atentament,
SECCIO SINDICAL DE
CCOO DE CAIXA LAIETANA
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Alcanzado ACUERDO en el proceso de integración de Targobank y Cemcice en Abanca
Ciberamenazas y fraudes. ¿Los conoces?
Plan de Igualdad Grupo Alsea
Acuerdo Laboral de ámbito Estatal para el sector de Hostelería (ALEH)