Arquivado en Comunicats, Ocupacio
Direcció de tecnología
124 empleats tindran una comissió de servei
21 12 07 Lempresa ens ha comunicat oficialment el model de carta que farà arribar durant els propers dies als 124 empleats de la Direcció dOperacions que passaran a desenvolupar la seva tasca per a Solintec,S.A.
Benvolgut/da company/a,
Lempresa ens ha comunicat oficialment el model de carta que farà arribar durant els propers dies als 124 empleats de la Direcció dOperacions que passaran a desenvolupar la seva tasca per a Solintec,S.A. Es tracta duna Comissió de Servei, (recollida al Conveni Col·lectiu de banca), per la qual cosa no es produeix cap variació en les condicions laborals actuals.
A continuació reproduïm el model de carta que ens han facilitat: Volem manifestar-li que amb efectes del dia 1 de Gener de 2008 passarà en comissió de servei a Solintec, S.A. al centre de treball daquesta empresa a Plaça Catalunya, 1 de Sabadell, mantenint les mateixes condicions individuals, col·lectives, laborals, econòmiques i socials que ostenta en lactualitat. A la vegada li confirmem laplicació tant del Conveni col·lectiu de Banca, com les condicions extra-conveni (Pacte dhomologació) vigents en cada moment per als empleats de Grup Banc Sabadell.
Aquesta carta implica la comunicació daquesta nova situació i no cal fer cap signatura explícita al respecte. Per a qualsevol dubte que tingueu, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres.
Acordada la subida salarial de 2023 para el Convenio colectivo del comercio de flores y plantas
El Gobierno lanzará herramienta para solicitar la devolución IRPF por maternidad
Interposición Formulario Demanda ante TJUE Estrasburgo - Sucesión personal Grupo Santander
V Acuerdo para el Empleo y la Negociación Colectiva
Firma del acuerdo de reforma de las pensiones
22 de febrero. Día de la Igualdad Salarial