¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Por un convenio xusto

Concentración en A Coruña polo Convenio Colectivo de Contact Center

Enmarcada na convocatoria de concentracións en todo o Estado, hoxe xoves 15 de setembro, manifestámonos na Coruña, a carón do Obelisco por:

• Un salario digno

• Estabilidade e seguridade laboral

• Finalización da precariedade

• Cumprimento da lei

• Limitación das subcontratas

• Desenvolvemento da igualdade e conciliación

Despois de dous anos negociando, a patronal ignora as propostas presentadas.

Circular

Exercicio do dereito a voto das persoas traballadoras. Eleccións ao Parlamento de Galicia 25-S

Adxunto enlazamos o contido da Orde que regula o exercicio do dereito a voto das persoas traballadoras por conta allea que, ou non gocen ese día do seu descanso semanal ou interveñan no proceso electoral. Aquí

A Federación de Servizos convoca a unha asemblea aos seus delegados das comarcas de Santiago-Barbanza

Coa finalidade de expoñer a situación actual da Federación de Servizos de Galicia aos delegados das comarcas de Santiago-Barbanza, convócase unha asemblea que terá lugar o próximo 26 de setembro ás 11:00 na sala de prensa do Edificio do Sindicato Nacional en San Lázaro (Santiago), Rúa Miguel Ferro Caaveiro, 8.

A Federación de Servizos convoca a unha asemblea aos seus delegados das comarcas de A Coruña e Ferrol

Coa finalidade de expoñer a situación actual da Federación de Servizos de Galicia aos delegados das comarcas de A Coruña e Ferrol, convócase unha asemblea que terá lugar o próximo 21 de setembro ás 11:00 no salón de actos do Edificio Sindical de A Coruña, Av. Alfonso Molina, km 2, planta baixa.

Seguen a precarizarse as condicións de traballo e a favorecerse á gran distribución en detrimento do pequeno comercio

Carta á Xunta de Galicia rexeitando a apertura de domingos e festivos no Comercio Galego

A continuación detallamos unha copia da carta remitida á Dirección Xeral de Comercio da Xunta de Galicia rexeitando as aperturas en domingos e festivos, aquí

A Patronal segue enrocada nas súas posicións lesivas para os traballadores

Nova reunión do Convenio Colectivo de Comercio Alimentación da Coruña

O mércores 6 de setembro mantivemos unha nova reunión do Convenio Colectivo de Comercio Alimentación da Coruña.

O punto primordial da reunión era pedir que a patronal clarificase a pseudo-plataforma que entregou na reunión anterior que non detallaba as pretensións que tiña respecto a cada un dos apartados negociables: salarios, xornada, contratación, etc.

Unha vez detallada a Plataforma Patronal, xa nos queda clara a súa intención de modificar todos os aspectos do convenio. Poñemos como exemplo das súas pretensións as seguintes:

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones