¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

CCOO Servizos gaña as eleccións celebradas en Ourense GRUPO CUEVAS

CCOO Servizos gaña as eleccións por segunda vez consecutiva en Ourense Grupo Cuevas con 9 representantes. Nesta ocasión unha parte da candidatura da CIG se integrou na de CCOO polo que esta última foi a única presentada.
Agradecemos a participación e a confianza posta na candidatura de CCOO

CCOO

CIG

CCOO Servizos gaña as eleccións en A Coruña MUTUA UNIVERSAL

CCOO gaña as eleccións celebradas o día 17 de dicembro no centro de traballo de A Coruña de Mutua Universal. CCOO pasa de non ter ningún representante, a unha delegada.

Parabéns para a nosa nova delegada Teresa. Dende CCOO queremos agradecer ás traballadoras/es de Mutua Universal, a confianza depositada na nosa organización.

De novo o 17 de decembro: #StopEreTragsa - 1.336 Despidos

De novo,  día 17 de decembro voltamos a saír á rúa, diante do Parlamento de Galicia, para denunciar un ERE que ameaza a 1.336 posto de traballo.

O 14 de outubro de 2015, a Sala do Social do Tribunal Supremo declarou axustado a dereito o ERE presentado polo Grupo Tragsa en contra do sentenciado pola Audiencia Nacional, que o declarara nulo por tres causas diferentes, permitindo así que a compañía poida despedir ata 1336 compañeiras e compañeiros (117 en Galicia).

CC.OO. Servizos gaña as eleccións sindicais en SANTIAGO ALTIA CONSULTORES

CC.OO. acada a maioría nas eleccións celebradas hoxe no centro de traballo de Santiago Altia Consultores. Dos 9 representantes elixidos 6 son de CC.OO. e 3 de UGT.
CC.OO. pasa de 3 a 6 representantes, UGT de 2 a 3 e CIG non logra presentar candidatura a pesar de ter a maioría no anterior comité con 4 representantes.
Resultado que o sindicato entende como un recoñecendo das traballadoras e traballadores da empresa ó traballo realizado por CCOO. que ademais é o primeiro sindicato do Sector na Comarca.
Desde CCOO queremos agradecer ás traballadoras e traballadores de Santiago Altia Consultores a confianza depositada nesta organización.

CCOO

UGT

CIG

STOP ERE en TRAGSA - 1.336 Despidos - #StopEreTragsa

De novo saímos á rúa o 2 de decembro diante do Parlamento de Galicia. Manifestámonos contra o maior #Ere no sector público a pesar de levar 35 anos consecutivos dando beneficios.

Segue en tempo real de 12:00 a 13:00 a concentración en Twitter @ServizosCCOO

Tamén en Facebook: https://www.facebook.com/ServizosCCOOO

O pasado 25 de novembro :

29 DE NOVEMBRO. Mobilizacións ante o Cumio de Nacións Unidas sobre o cambio climático

Dende a Federación de Servizos apoiamos as diversas mobilizacións e actos que se convoquen en toda Galicia en apoio das medidas contra o cambio climático e por un novo modelo produtivo que nos leve a unha economía verde e sostible.
É necesario un cambio de modelo productivo e enerxético que impulse o desenvolvemento das enerxías renovables, a mobilidade sostible, a rehabilitación enerxética de edificios, a reciclaxe de refugallo, sistemas de retorno de envases ou aforro e a eficiencia enerxética.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador