11-04-2022 Teletreball- BBVA Estatal

CCOO : Teletreball Universal i amb Garanties a BBVA

Després de l'anunci de la implantació definitiva del Teletreball en modalitat 40/60, el passat 1 d'abril el Banc va comunicar, a les persones de determinats departaments de Serveis Centrals i Territorials, la possibilitat d'adherir-se voluntàriament a aquesta nova forma de treball.

25-02-2022-Teletreball- BBVA Estatal

Èxit de CCOO: Millorem el Contracte de Teletreball de CSE

El passat 21 de febrer, CCOO ens vam reunir amb el Banc en una Comissió de Seguiment de l'Acord de CSE per a mostrar la nostra disconformitat amb nombroses clàusules de "l'acord individual de Teletreball" que estaven fent arribar a companys i companyes del CSE per a la seva signatura. En aquell moment, vam aconsellar NO SIGNAR.

Salut Laboral-BBVA Estatal

CCOO aconsegueix: Actualització Mesures de Prevenció COVID a la Xarxa

A causa de l'increment significatiu de casos COVID a Espanya, la setmana passada CCOO vam dirigir a l'empresa per a sol·licitar l'extensió de les mesures de prevenció habilitades per a SSCC i EEII a la Xarxa comercial.

Condicions Laborals-BBVA Estatal

MESA ACORD CSE-CONTIGO.DEFENSEM LA DIGNITAT PERSONAL I LA PROFESSIONALITAT

En data 11 de novembre s'ha reunit la Mesa de l'Acord CSE -CONTIGO. CCOO hem reiterat les propostes de la passada comissió i hem incidit, entre d'altres, en els següents temes:

Teletrabajo - BBVA Estatal

Acuerdo Colectivo sobre Teletrabajo en BBVA (texto del Acuerdo)

Hoy 27 de julio se ha llegado a un Acuerdo de Empresa en BBVA para regular y mejorar las condiciones de implantación del Teletrabajo, como os hemos informado en nuestro comunicado. Dada la complejidad y cierta amplitud de las cuestiones que regula el Acuerdo te recomendamos su lectura. Os facilitamos el texto completo del mismo.

Teletrabajo - BBVA Estatal

Acuerdo Marco Europeo sobre Teletrabajo

Este acuerdo voluntario tiene como objeto establecer un marco general a nivel europeo, conforme a los procedimientos y prácticas específicas a los interlocutores sociales en los Estados miembros. La puesta en marcha de este acuerdo no constituye una razón válida para reducir el nivel de protección acordado para los trabajadores incluidos en el ámbito del acuerdo.

TELETRABAJO - BBVA ESTATAL

Es posible un acuerdo sobre el Teletrabajo

CCOO fuimos los primeros en dirigirnos a BBVA, pidiendo una negociación de un Acuerdo colectivo, para darle protección sindical a los planes del Banco de extender esta modalidad de trabajo.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...