Arquivado en Salut Laboral, Teletreball

CCOO aconsegueix: Actualització Mesures de Prevenció COVID a la Xarxa

Este artículo se publicó originalmente en BBVA (Sección Sindical BBVA) ,

pdf print pmail

A causa de l'increment significatiu de casos COVID a Espanya, la setmana passada CCOO vam dirigir a l'empresa per a sol·licitar l'extensió de les mesures de prevenció habilitades per a SSCC i EEII a la Xarxa comercial. Ens satisfà que l'empresa hagi atès les peticions de CCOO i adopti a la Xarxa les següents mesures:

1- Unitats Contigo, CSE i Transaccionals BEC: se'ls ofereix l'opció voluntària, per part del treballador o treballadora, de realitzar la seva jornada 100% en remot.

2- Resta Col·lectius Xarxa: Sempre que les necessitats del servei quedin cobertes, tindran l'opció de realitzar tota la seva jornada de forma continuada o acollir-se al model de teletreball a la tarda.

leer Comunicado en pdf
llegir Comunicat en pdf

Veure Comunicat en jpg

Infórmate