¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Calendario e normas III Plenario Sección Sindical CCOO CAIXABANK Galicia

caixabank galicia

Por acordo das Comisións Executivas da Sección Sindical Estatal de Caixabank e da Agrupación Estatal do Sector Financeiro aprobáronse as normas reguladoras do III Plenario da Sección Sindical Estatal de Caixabank, cuxa celebración terá lugar en Barcelona os días 27 e 28 de novembro de 2019, e que están dispoñibles na ligazón indicada máis abaixo. Ler máis

PLENARIO DE CONSTITUCIÓN SECCIÓN SINDICAL CCOO GRUPO CARREFOUR EN GALICIA - Rectificación de horarios

logo carrefour ccoo

Con motivo das asembleas provinciais que terán lugar os días 9,10,11 e 12 para o plenario territorial da Sección Sindical de Carrefour Galicia, comunicamos que se rectifican os horarios das asembleas nas diferentes provincias, que serán de: 16:30 a 19:00. Asemade, as candidaturas foron recibido en tempo e forma co cal quedan proclamadas as de todas as provincias que se relacionan:

Candidatura Provincia de A Coruña:
Asunción Gómez Pose
Candidatura Provincia de Pontevedra:
Encabezada por::
Daniel Ricart Alonso
Candidatura Provincia de Ourense:
María Dolores Cid Pérez
Candidatura Provincia de  Lugo
Ana Belen Santos Carreira

Calendario das diferentes asembleas:

Hora

A Coruña

09/09/2019

Avenida de Alfonso Molina Km. 2, Edificio Sindicatos, 4ª planta, A Coruña

Lugo

10/09/2019

Ronda da Muralla, nº 58, Edificio Sindicatos, Bajo , Lugo

Ourense

11/09/2019

Parque de San Lázaro, 12, Edificio Sindicatos, 3ª Planta, Ourense

Pontevedra

12/09/2019

As Teixugueiras, nº 11 – Entreplanta (Polígono de Navia), Vigo

16:30 a 19:00

A sentenza condena á Fundación ao cesamento inmediato de tal comportamento antisindical así como aboar unha idemnización de 15.000 euros

O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia condena á Fundación Monte do Gozo (Proxecto Home Galicia) por actitude antisindical

proxecto home galicia

Tal e como ven denunciando dende o ano 2017 a Federación de Servizos de CCOO de Galicia en diferentes reunións, mobilizacións e roldas de prensas, os informes da Inspección de Traballo da Coruña e Vigo recoñecían irregularidades graves na actuación da empresa e xeraban por iso unha
serie de requirimentos e sancións. Súmase agora unha sentenza do TSXG de Galicia de data 23 de xullo de 2019, na que se ratifica de forma contundente a ACTITUDE ANTISINDICAL contra CCOO, contra a súa delegada e afiliadas e afiliados na Fundación Monte do Gozo, Proxecto Home Galicia. Ler máis

CCOO Servizos acada un excepcional resultado nas eleccións de LIDL Coruña

eleccións lidl web

O día vintetrés de xullo celebráronse eleccións sindicais en LIDL, nas cales se obtiveronn os seguintes  resultados: CCOO: 7, Fasga: 1, CIG: 1. E por iso queremos dicir:

RESPONSABILIDADE: Recollemos esta enorme responsabilidade con entusiasmo e animamos a seguir loitando polos nosos dereitos, sen dar un paso atrás. Os vosos votos dannos a forza e a ilusión para enfrontarnos aos enormes retos do futuro.

TRABALLO: Dedicámonos a traballar durante catro anos, vístesnos nas tendas, negociamos coa empresa acordos importantes que melloran o convenio colectivo... pero o noso traballo (que é o noso mellor aval) está apoiado pola profesionalidade dunha sección sindical estatal e polo sindicato máis representativo do país, e por suposto, o apoio do persoal que acudiu a votar para conseguir estes magníficos resultados.

GRAZAS: Queremos dar as grazas a todas aquelas compañeiras/os que decidiron formar parte das nosas candidaturas e tamén a todas e todos os que votástedes e confiástedes en CCOO.

A LOITA CONTINÚA: Compañeiras, compañeiros....SEGUIREMOS LOITANDO!

A Sección Sindical de Teleperformance A Coruña celebra o seu Plenario

sección ccoo teleperformance A Coruña

Hoxe, 22 de xullo, celebrouse na Coruña o plenario de renovación da Sección Sindical de CCOO en Teleperformance A Coruña. No mesmo foi reelixido como secretario xeral Xosé González Paz e como membros da executiva Miriam Dornas Coira, Beatriz Agra Aguinaga, Antonio Díaz Diaz e Lucía Trenor López.

Desde a Federación de Servizos de Galicia os nosos parabéns polo gran traballo desenvolvido nos últimos catro anos.

PLENARIO DE CONSTITUCIÓN SECCIÓN SINDICAL CCOO GRUPO CARREFOUR EN GALICIA

ccoo carrefour galicia

De conformidade co disposto no Regulamento Interno de Seccións Sindicais aprobado polo Consello Federal o 4 de outubro de 2017, e coas Normas do Plenario de Constitución da SSE de CCOO no Grupo Carrefour aprobadas polo Comité Federal na súa reunión do 29/05/2019, a Comisión Executiva da Federación de Servizos de Galicia, en reunión celebrada o 17 de xullo de 2019, aprobou as normas para o desenvolvemento do Plenario de Constitución da Sección Sindical de CCOO Grupo Carrefour en Galicia, as cales se anexan seguinte ligazón:

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones