Arxivat a Comunicados, Campañas, Empleo, Medio ambiente, Divulgacion, Condiciones de trabajo

CCOO Serveis estén la campanya que exigeix un treball digne i estable, un consum responsable i un servei de qualitat

A Barcelona, Cornellà, Lleida, Girona, L'Hospitalet, Mataró...

CCOO Serveis extiende su campaña que exige un trabajo digno y estable, un consumo responsable y un servicio de calidad

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) ,

Dilluns 20 de desembre: acció a Lleida de conscienciació per respectar els horaris de compra i lluitar contra l’excessiva obertura en diumenges i festius

CCOO de Serveis de Lleida farà una acció de conscienciació a la clientela de les botigues del centre comercial de la ciutat per demanar-li que agafi uns hàbits de compra i consum responsable davant la gran quantitat de dies festius en què les botigues restaran obertes, que aquest mes de desembre va inaugurar el Black Friday i continua amb la majoria de diumenges i festius amb les botigues obertes.

L’acció es farà el dilluns al matí, de dos quarts d’11 a la 1, i s’iniciarà al davant de la botiga Stradivarius de la plaça de Sant Joan de Lleida.

CCOO de Lleida vol conscienciar els compradors i compradores perquè els seus hàbits de compra permetin la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones treballadores del comerç, es tractaria de comprar dins de l’horari comercial i de sortir dels establiments abans de l’hora de tancament, cosa que facilitaria que les persones treballadores poguessin acabar la jornada laboral a l’hora establerta, com a dret irrenunciable, i no haver d’allargar l’horari.

- - - - -

Acción en Lleida de concienciación para respetar los horarios de compra y luchar contra la excesiva apertura en domingos y festivos

CCOO de Serveis de Lleida hará una acción de concienciación a la clientela de las tiendas del centro comercial de la ciudad para pedirle que coja unos hábitos de compra y consumo responsable ante la gran cantidad de días festivos en los que las tiendas permanecerán abiertas, que este mes de diciembre inauguró el Black Friday y sigue con la mayoría de domingos y festivos con las tiendas abiertas.

La acción se hará el lunes por la mañana, de las 11.30 a la 1, y se iniciará en frente de la tienda Stradivarius de la plaza de Sant Joan de Lleida.

CCOO de Lleida quiere concienciar a los compradores y compradoras para que sus hábitos de compra permitan la conciliación de la vida laboral y familiar de las personas trabajadoras del comercio, se trataría de comprar dentro del horario comercial y de salir de los establecimientos antes del hora de cierre, lo que facilitaría que las personas trabajadoras pudieran terminar la jornada laboral a la hora establecida, como derecho irrenunciable, y no tener que alargar el horario.

CCOO Serveis Catalunya

Artículos más leídos hoy

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més