Archivado en Comunicats, Ocupacio
CCOO denuncia acomiadaments improcedents a Caixa Laietana
La secció sindical de Caixa Laietana de COMFIA-CCOO ha denunciat i ha manifestat el seu rebuig davant els darrers acomiadaments produïts recentment. Els acomiadaments han estat improcedents, són de personal fix i shan efectuat durant els mesos de juliol i agost.
La secció sindical ha mostrat la seva indignació i ha exigit la readmissió dels treballadors, ja que entén que aquesta política lesiona els interessos del conjunt dels treballadors i treballadores. Aquest fet correlaciona amb el progressiu tancament doficines, i la no-resposta daproximació i voluntat de negociació i de la direcció vers la representació sindical.
Aquesta situació ha portat a la secció sindical de COMFIA-CCOO a concentrar-se davant loficina central de Caixa Laietana, on estava reunit el consell dadministració per tal de poder expressar el seu malestar i demanar una millor política social i laboral a la direcció, així com un esforç per lestabilitat laboral.
Secció Sindical de Caixa Laietana COMFIA-CCOO
Acuerdo de Tarifas y Servicios Bancarios para la Plantilla del BBVA
Delegados y Delegadas de Prevención de Riesgos Laborales en Tecnocom
Decisiones difíciles de entender
Plan de movilidad P.I. Can Sant Joan
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
Entra en vigor la ley que regula el teletrabajo: qué cambia a partir de ahora









