Archivado en Comunicats
CULTURA CLIENT, UN ESTRENYIMENT MÉS
Comunicat Caixa Tarragona
Ara lexperiència pilot que va començar a la zona de Reus ja sha implantat a tota lentitat. Sembla que les proves, com sempre, no han servit per a res, ja que la cosa continua sense funcionar. Algun cap de zona reconeix que no tenim lestructura informàtica adequada per afrontar aquest repte.
No obstant això, la Direcció, com sempre també, pretén posar en marxa projectes sense els mitjans adequats, carregant el mort a la plantilla i enviant al cap de Recursos Humans a determinades zones a amenaçar-nos amb gossos i tanques.
Companys, hem de dir prou. Sha acabat!
La Secció Sindical de CCOO hem proposat al Comitè Intercentres que en la propera reunió estudiem a fons aquest assumpte. Tal com ja vàrem dir en anteriors circulars on parlàvem de la implantació de la cultura client, nhem estat fent un seguiment.
En dates properes ens posarem en contacte amb vosaltres per tal que ens doneu suport en les accions que us proposarem.
Ha arribat lhora de posar fre al caos creat per la nefasta política de recursos humans dels últims anys. Si no ens fan cas a les bones, ens nhauran de fer a les...
En dates properes ens posarem en contacte amb vosaltres per tal que ens doneu suport en les accions que us proposarem.
Ha arribat lhora de posar fre al caos creat per la nefasta política de recursos humans dels últims anys. Si no ens fan cas a les bones, ens nhauran de fer a les...
Tarragona, 26 de setembre de 2007
Veure en PDF
Artículos más leídos hoy
Acordada la subida salarial de 2023 para el Convenio colectivo del comercio de flores y plantas
Obligación de aplicar los planes de igualdad a personas contratadas por ETT.
Acabar con la brecha salarial una cuestión de justicia que no puede esperar más
Novedades legislativas en Incapacidad Temporal y en Seguridad Social Prestaciones
Se dispara el número de trabajadores que se jubilan de forma anticipada perdiendo dinero
I Congreso nacional de servicing inmobiliario REO´s & NPL SECURED