Archivado en Comunicats

TAN SENZILL COM OBLIGAR-NOS

Comunicat Caixa Tarragona

Ja fa temps que, des de CCOO, venim insistint amb el desànim de la plantilla i la poca motivació dels companys i companyes, a causa de les polítiques tant comercials com de recursos humans que d’un temps ençà es vénen aplicant a casa nostra.


pdf print pmail

Objectius personalitzats, carteres canviades unilateralment,20 gestions setmanals, administració de les cues de més de 4 persones, més quantitat de feina sense cap eina per millorar-la i amb menys personal... Però si algú es pensava que tot estava inventat, ara hi afegim dos aspectes més a complir: l’autoaprenentatge i fer veure que  ets  feliç, i, tot això, mirant als ulls del client.

El punt 6 del Manual (normatiu) de bones pràctiques de qualitat diu: “tots els empleats han de conèixer els punts fonamentals a explicar de cada tipus de producte, evitant, en la mesura del possible, haver de consultar-ho a altres companys”. Nosaltres pensem que si tots els empleats i empleades rebéssim la formació adequada per part de l’entitat —i per a tots fos la mateixa— potser llavors aquest punt ja no tindria raó d’existir. 

Però la norma que no podem  admetre és  l’obligatorietat del somriure: “mantindrem una actitud positiva, somriurem procurant mirar als ulls del nostre interlocutor” (punt 5 del mateix Manual). Què hem de dir? Des de la nostra Secció Sindical hem deduït que  el somriure és un bon mètode antiestrès,  i  la nostra Direcció ha pres consciència de la situació real de la plantilla i ens obliga a prevenir el mal de tots. Ens demanen no només un esforç físic i mental sinó que hi afegeixen la demostració d’un sentiment personal.  Obliden on treballem i on poden arribar les seves exigències?

Companys, segons el Manual normatiu, a partir del dia 8 de gener de 2008, hem de somriure. Potser, tal com dèiem en l’última circular del 2007, acabarem plorant.

AIXÒ JA ÉS MASSA!


Tarragona, 10 de gener de 2008

Veure en PDF

Infórmate

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Dónde estamos


OFICINAS CENTRALES
Ramírez de Arellano, 19
28043 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es