Archivado en Comunicados, Salud Laboral

Nova aplicaci贸 Nacar - Catalunya

Nacar: No ho veim clar... i l'empresa tampoc

El dilluns 17 de Maig, la Inspecci贸 de Treball de Barcelona va citar al BBVA per la den煤ncia presentada per CC OO en relaci贸 al tema del "NACAR".

L聮Empresa va recon猫ixer davant la inspectora que en pantalles tradicionals (que son les que tenim ara mateix la majoria) algunes transaccions o aplicacions, provoquen un tamany dels car脿cters efectivament molt petit, i que per tant, est脿 disposada a corregir aquest defecte i augmentar la grand脿ria en totes aquelles transaccions que nosaltres li assenyalem com inadequades.

No dubtant de la bona voluntat del BBVA, hem demanat, per貌, que la inspectora marqui un termini concret per comprovar que aquesta declaraci贸 d聮intencions es concreta en fets. S聮ha acceptat la nostra proposta i la data fixada per tal de que el Banc hagi modificat totes les aplicacions que considerem presenten dificultats manifestes de visi贸, es la del proper 6 de Juliol. Aquestes dificultats, a m茅s, recordem, no venen determinades tan sols pel redu茂t tamany de les fonts, sin贸 que tamb茅 hi intervenen altres factors com el contrast, la falta de uniformitat del tipus de lletra, etc...

Necessitem, doncs, la col路laboraci贸 de tota la plantilla per tal de que, el m茅s aviat possible, podem facilitar a l聮Empresa la relaci贸 d聮aquelles 聯pantalles聰 que ofereixen m茅s problemes a l聮hora de treballar. Et preguem que si ja ets usuari del sistema NACAR, ens complimentis el petit q眉estionari que et proposem tot seguit i ens el facis arribar, tan aviat com puguis, a l聮adre莽a indicada en el mateix, o be a l聮adre莽a de correu electr貌nic de la Secci贸 Sindical que apareix al peu de la circular.

FUNCI脫 (1)
TRANSACCI脫 O APLICACI脫 (2)
DEFECTES OBERVATS (3)
Enviar a: BBVA - OF. 4532 a l'atenci贸 de Francisco Parrilla

(1) Caixa, Gestor Comercial, Director, etc.
(2) N煤mero de transacci贸 o nom de l聮aplicaci贸 que presenta dificultats
(3) Breu descripci贸 de les defici猫ncies observades (lletres molt petites, lentitud de resposta, contrastes inconvenients, etc..)

20 de Maig de 2004

Veure en format pdf (93 kb)