Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

COMFIA-CCOO guanya les eleccions sindicals del Comit茅 de Barcelona de CAJA NAVARRA

Comissions Obreres valora especialment aquesta vict貌ria ja que s'aconsegueix enmig de l'intens debat generat despr茅s de l'anul路laci贸, per part del Suprem, del nucli central del Conveni Extraestatutari, que COMFIA-CCOO havia denunciat.

Amb aquests resultats el sindicat passa a tenir m茅s del 20% de representaci贸 a la CAN. El passat divendres 27 de juliol, amb una alt铆ssima participaci贸, el 88,2%, COMFIA-CCOO ha obtingut la vict貌ria en les eleccions sindicals de Barcelona de la CAN, en obtenir 5 delegats de 9.

Han votat 127 persones, de les 144 amb dret a fer-ho. 63 d'elles han optat per CCOO i 48 pel Grup de Treballadors de Barcelona. CCOO, doncs, ha rebut el 50% dels vots emesos (56,75% dels vots a candidatures). Fonts de COMFIA-CCOO afirmen: 聯脡s especialment satisfactori aquest resultat, sent la primera vegada que concorr铆em, i encara m茅s, enmig del debat suscitat despr茅s de l'anul路laci贸 per part del Tribunal Suprem del nucli central del Conveni d'efic脿cia limitada acordat per una minoria sindical聰. I tamb茅 afegeixen: 聯Ten铆em raons per a demandar el Conveni; el Suprem ens ha donat la ra贸, per貌 el m茅s important 茅s que ho confirmi la plantilla聰.

En anteriors comicis nom茅s havia concorregut el citat Grup de Treballadors, que 茅s un dels signants en minoria del Conveni Extraestatutari o d'efic脿cia limitada.
Barcelona, 30 de juliol de 2007
Af铆lia't! a COMFIA-CCOO